Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@21:09:59 GMT

حضور مردم در اجرای طرح سردار سلیمانی ضروری است

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۳۱۱۹

حضور مردم در اجرای طرح سردار سلیمانی ضروری است

ایسنا/قم استاندار قم، با اشاره به طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بر ضرورت همکاری بسیج در طرح محله‌محور و خانواده‌محور مبارزه با کرونا تاکید کرد.

بهرام سرمست در نشست هم اندیشی با فرماندهان و اعضای بسیج ادارات استان قم، با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی با مشارکت بسیج برای مقابله با کرونا گفت: این مساله نشاندهنده این است که هر جا پیشرفتی داشته ایم، نتیجه فرهنگ جهاد، ایثار و ازخودگذشتگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی صیانت از سرمایه های انسانی را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: بسیج ادارات در راستای آگاهی بخشی و هدایت کارکنان نقش مهمی می تواند ایفا کند.

وی با بیان اینکه اعضای بسیج ادارات امین مدیران اجرایی هستند، افزود: برای اصلاح امور، نیازمند اعتماد متقابل مدیران و کادر بسیج هستیم که خوشبختانه مدیران اجرایی نیز خود از افراد وابسته به انقلاب اسلامی و خانواده معظم شهدا هستند.

وی تشکیل کارگروه اندیشه ورز توسط بسیج ادارات استان را رویکردی مثبت برشمرد و گفت: آسیب شناسی مشکلات دستگاه های اجرایی از اهداف این کارگروه است که امیدواریم منجر به اصلاح فرآیندها شود.

استاندار قم خاطرنشان کرد: باید اعضای کارگروه اندیشه ورز در جلسه های کارشناسی، به دنبال راهکار عملیاتی برای حل مسایل مهم استان باشند.

وی برجسته سازی کارهای مثبت و خدمات مدیران اجرایی را بسیار مهم دانست و گفت: دشمنان به دنبال آسیب زدن به نظام اداری از طریق برجسته‌سازی فساد در سیستم اداری هستند؛ در حالی که در صحنه عمل دیده می شود که این طور نیست و باید با این تلاش دشمنان مقابله شود.

وی اعتماد عمومی را سرمایه نظام جمهوری اسلامی اعلام و اضافه کرد: پشتوانه حضور مردم و سرمایه های انسانی موجب شده است تا بتوانیم از برهه های سخت انقلاب اسلامی همچون جنگ تحمیلی با موفقیت عبور کنیم.

استاندار قم همچنین بازآفرینی ارزش های انقلاب اسلامی را از رسالت های بسیج دانست و خاطرنشان کرد: باید برای جذب جوانان و انتقال ارزش های نظام به ایشان تلاش شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، جهش تولید را از دیگر سیاست های نظام و دولت در شرایط تحریم برشمرد و گفت: باید اعضای بسیج ادارات با همان روحیه اوایل انقلاب، مسئولان را در تحقق این مهم یاری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استانداري قم بسیج ادارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۳۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: در سالی که با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، مدیران باید ارتباط خود را با مردم تقویت کنند.

محمدطیب صحرایی، عصر امروز (پنجم اردیبهشت) در نشست شورای اداری استان، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس جمهوری روی تحقق آن، اظهار کرد: در راستای تحقق این شعار انتظار می رود حضور و همراهی مردم در فعالیت ‌های مختلف استان نمود بیشتری پیدا کند.

وی افزود: همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی از همین شروع سال باید ارتباط و تعامل خود را بویژه به شکل دیدارهای چهره به چهره با مردم افزایش دهند.

استاندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر فعالیت مضاعف دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌جاری، اعلام کرد: مدیران استان در سال گذشته زحمات زیادی را در حوزه کاری خود انجام دادند، اما امسال باید تلاش و کار مضاعفی را رقم بزنند.

وی اضافه کرد: در شروع این سال عزم اعضای شورای اداری استان باید بگونه ای جزم شود که با نهایت دقت و جدیت امور مربوط به استان را شروع و پیگیری کنیم تا در پایان سال نتایج رضایت بخشی به دست آید.

صحرایی یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی هر طرح و برنامه‌ای که دارند باید از همین ابتدای سال آن را به مرور اجرایی کنند تا در پایان سال با کمبود فرصت برای اجرای آن مواجه نشوند.

وی در ادامه به در پیش بودن دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان هم اشاره کرد و گفت: در این راستا دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا مصوبات دور اول سفر مربوط به حوزه خود را احصاء کرده و مشخص کنند که کدام مصوبات اجرایی شده، کدام مصوبات در حال اجراست و کدام مصوبات هنور اجرایی نشده یا روند کندی دارد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: همچنین دستگاه‌های اجرایی باید همکاری داشته باشند تا دور دوم سفر رییس جمهور برای استان پر برکت‌تر و با دستاوردهای بیشتری همراه باشد.

وی همچنین به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این مرحله از انتخابات با همراهی و تلاش دستگاه‌های اجرایی مختلف، پرونده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با افتخار در استان بسته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند