Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا، سردار حسین دهقان طی پیامی در صفحه شخصی خود در پیام رسان توئیتر در واکنش به شهادت رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در یک عملیات تروریستی نوشت: صهیونیست‌ها در واپسین روزهای عمر سیاسی متحد قماربازشان در پی تشدید و افزایش فشار بر ایران برای ایجاد یک جنگ تمام عیار هستند.

وزیر سابق دفاع تصریح کرد: «شب دراز است و قلندر بیدار! همچون صاعقه بر سر قاتلان این شهید مظلوم فرود خواهیم آمد و از کرده خود پشیمان می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بعدازظهر امروز جمعه، عناصر تروریست مسلح، خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند و به شهادت رساندند.

برچسب‌ها تروریسم حسین دهقان اسرائیل دونالد ترامپ محسن فخری‌زاده انرژی هسته ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تروریسم حسین دهقان اسرائیل دونالد ترامپ محسن فخری زاده انرژی هسته ای تروریسم حسین دهقان اسرائیل دونالد ترامپ محسن فخری زاده انرژی هسته ای اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی امروز طی مراسمی در سپاه عاشورا، یاد و خاطره سردار شهید شفیع‌زاده گرامی داشته شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: شهید شفیع‌زاده مردی بود که نه تنها فرماندهان سپاه بلکه تمام ملت ایران مدیون این شهید والامقام هستند و فعالیت‌های او باعث اقتدار و افتخار سبزپوشان انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: شهید شفیع‌زاده صبور، تواضع و گشاده رو بود و از خود ایثار و گذشت از خود نشان می‌داد و در همه امور خودش پیشقدم می‌شد.

وی یکی از ویژگی‌های آن شهید را شرح صدر و جمع کردن تمام ظرفیت‌های بالقوه در زیر یک چتر مدیریتی دانست و گفت: وی در تصمیم‌گیری‌ها از نظرات دیگران و در برخورد‌ها و قضاوت عدالت را رعایت می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سهم شهید شفیع‌زاده در تأسیس و کارکرد توپخانه سپاه در دوران دفاع مقدس را بی‌بدیل توصیف کرد و افزود: رسته توپخانه‌ایده و انگیزه وی بود و امروز ثمره فعالیت او در جمهوری اسلامی یک توپخانه قوی و قدرتمند است و همین پیروزی در عملیات وعده صادق ریشه در ابتکارات دفاع مقدس دارد.

سردار چهارباغی از فرماندهان موشکی سپاه و همرزم شهید شفیع‌زاده نیز در این مراسم قدرت و توان موشکی کشور را مدیون تلاش‌های سردارانی، چون شفیع‌زاده و تهرانی مقدم دانست و شاگردان این شهدای والامقام در موشکباران عین الاسد و اسرائیل کمر و هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی را شکستند.

سردار بابازاده فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا هم گفت: شهدا در اوج مظلومیت امام و اسلام جان بر کف به میدان آمدند و جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و همه باید در جهت پاسداشت یاد شهیدان مسئولیت خود را ادا کنند.

شهید شفیع‌زاده در تاریخ هشتم اردیبهشت سال ۶۶ در منطقه عملیاتی کربلای ۱۰ در منطقه عمومی ماووت در حالی که عازم خط مقدم جبهه بود، خودروی وی مورد اصابت ترکش گلوله توپ دشمن قرار گرفت و به آرزوی دیرینه خود نایل شد.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • فیلم| صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود