Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر در پیام آدینه خود، یکی از مهمترین تکالیف اسلامی را مراعات حقوق دیگران خواند و با اشاره به احادیثی از امامان معصوم در این باره بیان کرد: امام صادق(ع) می‌فرماید، با هیچ عبادتی همچون ادای حق مؤمن عبادت خداوند نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با شورای عالی هماهنگی اقتصادی ادامه داد: ایشان تاکید داشتند  نباید به بیگانگان چشم امید داشت و نمی‌شود به آن‌ها اطمینان کرد. ما باید برنامه‌ریزی را طوری کنیم که گویا گشایشی از آن‌ها صورت نمی‌گیرد. باید اتکا به توان داخلی داشت.

امام جمعه بوشهر عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بیان کردند، آنچه ما کم داریم در عرصه اقتصاد نداشتن برنامه و راهکار نیست بلکه همت، شجاعت و اهتمام جدی و پیگیری است.

بیشتر بخوانید

حفظ سلامت خود و دیگران از نظر شرعی و عقلانی ضروری است

صفایی بوشهری با گرامیداشت هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش، نقش نیروی دریایی را بسیار حیاتی دانست و بیان کرد: این نیروی راهبردی با توانمندی در صف و ستاد، خودکفایی در عرصه تولید تجهیزات پیشرفته نظامی، توانمندی علمی و عملیاتی، شجاعت میدانی، داشتن ایمان، معنویت و اتکا به خداوند متعال، دارا بودن روحیه و رویه ولایتمداری و مقاومت در مقابل تجاوز بیگانگان مایه عظمت و اقتدار ایران اسلامی در ساختار دفاعی به ویژه دریایی شده است.

او همچنین با قدردانی از کسانی که کسب و کار خود را تعطیل کرده‌اند و همچنین مدافعان سلامت و کادر درمانی تشکر کرد  و از مسئولان تقاضا کرد، در خصوص امور مالی تمامی کسانی که در این تعطیلی و قرنطینه شدن متحمل مشکلات مالی می‌شوند کمک کردند و در امر مالیات و سررسید پرداخت اقساط بانکی و دیگر امور و خدمات دولتی اقدامات لازم را اعمال کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر عنوان کرد: بار دیگر به مسئولان عرصه مدیریت و نظارت بر امور اقتصاد و معیشت مردم تذکر می‌دهم که در موضوع گرانی‌های افسار گسیخته با یک برنامه صحیح، نظارت و مدیریت کارآمد موجب برطرف شدن گرانی‌ها شوند. این حداقل توقع مردم از مسئولان است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حق الناس نیروی دریایی ارتش مدافعان سلامت ویروس کرونا معیشت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۳۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی دریایی سپاه تمام تحرکات در خلیج‌ فارس را رصد می‌کند

فرمانده منطقه دوم نیروی سپاه پاسداران از رصد شبانه‌‌روزی تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس خبر داد و گفت: نیروی دریایی سپاه با بهره‌گیری از سامانه‌ها و تجهیزات مدرن و پیشرفته و رزمندگان توانمند تمام تحرکات در خلیج‌ فارس را رصد می‌کنند. - اخبار استانها -

سردار حیدر هنریان مجرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل(ره) اظهار داشت: سپاه پاسداران مولود مبارک انقلاب اسلامی است و در طول حیات طیبه و پر برکت خود در همه صحنه‌ها در کنار مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده و تا پای جان دفاع کرده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی سپاه پاسداران با بیان اینکه کارکنان این نیرو با آمادگی کامل در حال مأموریت است، گفت: سبزپوشان غیور سپاه پاسداران با توکل به خداوند متعال و ولایت ولی امر مسلمین جهان در راستای تحقق رسالت خویش با آمادگی کامل در حال اجرای مأموریت‌های محوله هستند.

وی اضافه کرد: منطقه دوم نیروی سپاه پاسداران در طول جنگ تحمیلی با عملیات آبی و خاکی، عملیات‌های مقابله به مثل، جنگ نفتکش‌ها و همچنین بعد از جنگ نقش بی‌بدیل و ممتاز در تاریخ دفاعی جمهوری اسلامی ایران و استان سراسر حماسه بوشهر ایفا کرده است.

سردار هنریان با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و رزمندگان توانمند تمام تحرکات در خلیج‌فارس را رصد می‌کنند، افزود: هم اکنون منطقه دوم نیروی دریایی با بهره‌گیری از سامانه‌ها و تجهیزات مدرن و پیشرفته و نیروی انسانی مومن، متخصص، شجاع و توکل به خداوند اشراف کامل اطلاعاتی و عملیاتی بر حوزه مأموریتی خود و خلیج‌ فارس دارد و هر گونه تحرک و اقدامی از چشمان تیزبین پاسداران نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مخفی نمانده و به‌صورت کامل و شبانه‌روزی رصد می‌شود.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • تحولات اوکراین|توقع کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم
  • فوجیان؛ بزرگ ترین و پیشرفته ترین کشتی جنگی چین (+فیلم و عکس)
  • امریکا / برنامه تبدیل سکوی نفتی به پایگاه‌‌ موشکی
  • نیروی دریایی سپاه تمام تحرکات در خلیج‌ فارس را رصد می‌کند
  • ساخت موشک دانگ فنگ-۲۱ چینی برای غرق کردن ناو‌های آمریکا
  • چین موشک دانگ فنگ-۲۱ را برای غرق کردن ناو‌های آمریکا ساخته است
  • اشتغال بیش از ۲ هزار نیروی بومی استان بوشهر در منطقه ویژه پارس