Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان تیم فوتبال بانوان ذوب آهن هفته نخست این فصل لیگ برتر را با پیروزی پرگل مقابل هیئت فوتبال البرز آغاز کرد.

فصل تازه رقابت های فوتبال بانوان باشگاه های کشور امروز (جمعه۷ آذر ماه) و از ساعت ۱۴  آغاز شد، در اصفهان و در ورزشگاه فولادشهر که شب گذشته ذوب آهن و پیکان در لیگ برتر آقایان به تساوی یک بر یک رسیده بودند، تیم بانوان ذوب آهن موفق به شکست ۳ بر صفر میهمان خود یعنی هیئت فوتبال البرز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، مژگان مدایم زاده سرمربی ذوبی ها در این دیدار ترکیب زهرا خواجوی، مینا داوودی، رقیه شهبازی، وحیده ایثاری، ساراسبزواری، سحر رمضانی، سارا ظهرایی نیا، مرضیه نیکخواه، نگین زندی، شیوا فاضلی و زهرا عظیمی را به میدان فرستاد.

 در مقابل نیز نسیم پیله ور از ترکیب اولیه منیژه زینی وندیان، سمیرا قاشیه، فاطمه بهرام پور، الهام عبدالرحمانی، مهسا حسن زاده، سیده زهرا معصومی، سمانه قاشیه، زهراخضری، فاطمه خندان، آیدا فرضی پور و سارا قمی در این دیدار استفاده کرد.

هر دو تیم شروعی پر نوسان و همراه با اشتباهات زیاد داشتند؛ اما کم کم این البرزیها بودند که فشار زیادی روی دروازه خواجوی سنگربان ملی پوش جدید ذوب آهن آوردند که تیر دروازه آنها را ناکام گذاشت و در چند نوبت نیز خواجوی مانع گلزنی مهاجمان هیئت فوتبال البرز شد.

در ادامه شاگردان مدایم زاده با تغییر سیستم و استفاده از شروع های مجدد سوار بر بازی شدند و بر روی یک ارسال توپ از کرنر توسط نگین زندی مهاجم ملی پوش ۱۶ ساله خود در دقیقه ۲۶ به اولین گل رسیدند تا نیمه اول را با برتری به رختکن بروند.

در نیمه دوم فشار ذوبی ها بیشتر شد و در دقیقه ۴۷ زندی دومین گل خود و تیمش را به ثمر رساند و  در ادامه در دقیقه ۵۸ نیز مرضیه نیکخواه در یک توپ ربایی و فرار از سمت چپ با شوتی سرکش دروازه البرز را بر سومین بار باز کرد.

در این دیدار به ویژه ذوب آهن موقعیت های زیادی را از دست داد و در مقابل بازیکنان جوان هیئت فوتبال البرز نیز دست از حمله برنداشتند که دفاع و دروازه بان خوب ذوب آهن مانع گلزنی آنها شدند تا دست خالی از اصفهان بازگردند.

انیس دشتیان پور از ذوب آهن و فاطمه بهرام پور از هیئت فوتبال البرز نیز از سلطنت نوروزی قاضی این دیدار اخطار گرفتند.

دیگر نماینده اصفهان یعنی سپاهان با توجه به انصراف تیم آویسا خوزستان این هفته بازی نداشت.

در پایان هفته نخست و در گروه اول تیم های ۳ امتیازی شهرداری بم و ذوب‌آهن و بر اساس تفاضل گل در رده های اول و دوم قرار دارند و در جدول گلزنان برتر نیز زهرا قنبری از وچان کردستان با ۳ گل در صدر قرار گرفت و نگین زندی از ذوب آهن در جایگاه دوم ایستاد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان تيم فوتبال ذوب آهن هیئت فوتبال البرز ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۳۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود

عبدالکاظم طالقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره لغو بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجرسپاسی شیراز از هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول به خاطر ممانعت باشگاه استقلال خوزستان از گشودن درب‌های ورزشگاه غدیر اهواز اظهار کرد: ورزشگاه‌های ما دولتی هستند و از آن طرف هر گونه امکاناتی در اختیار هر باشگاهی قرار می‌گیرد باید بتواند با تعامل با دیگر باشگاه‌ها از این امکانات دولتی استفاده بهینه کند. یک تیم مردمی مثل استقلال ملاثانی با امکانات کم چنین مشکلاتی برایش وجود دارد، چون ورزشگاه تختی آبادان که دیگر ورزشگاه معرفی شده از طریق ملاثانی بوده به دلیل مشکل نور امکان میزبانی نداشته است.

وی ادامه داد: استقلال ملاثانی ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان را هم معرفی کرده که مورد موافقت سازمان لیگ واقع نشده بود و در نهایت ورزشگاه غدیر انتخاب شد. بعد باشگاه استقلال خوزستان صلاح ندیده این ورزشگاه را در اختیار استقلال ملاثانی قرار دهد. پرونده به کمیته انضباطی رفته ولی استقلال ملاثانی مقصر نیست. وقتی ورزشگاه دولتی است باید کمک کند. دولت به اداره کل ورزش و جوانان استان ورزشگاه را واگذار کرده که حالت خصولتی دارد. نگاه باید به گونه‌ای باشد که کمک شود. زیبنده استان خوزستان نیست که تیمی به تیم هم استانی خود ورزشگاه ندهد.

رئیس هیئت فوتبال خوزستان تصریح کرد: درست نیست به تیم هم استانی ورزشگاه داده نشود، چون نتوانسته به موقع مخارج و هزینه‌ها را بدهد. باید می‌گذاشتند بازی برگزار شود تا این شائبه در مورد باشگاه استقلال خوزستان ایجاد نشود که بگویند مدیرعامل باشگاه شیرازی است و مدیرعامل شرکت ملی هم شیرازی است. به آنها گفته بودم این شائبه را برای شما ایجاد می‌کنند. می‌دانم آدم‌های سالمی هستند و وظایف اداری خود را انجام می‌دهند ولی در هر صورت اشتباه کردند و باید می‌گذاشتند این بازی برگزار شود تا در زمین نتیجه مشخص شود.  

طالقانی درباره اینکه وقتی در روز بازی اجازه نمی‌دهند تا بازی برگزار شود شائبه شیرازی بودن ایجاد شده و باید راهکار درستی اتخاذ شود، چون بعد از این فجرسپاسی نمی‌پذیرد تا یک بار دیگر به خوزستان برود و با استقلال ملاثانی بازی کند، یادآور شد: در جریان اینکه کمیته انضباطی چه تصمیمی خواهد گرفت نیستم. فقط می‌دانم استقلال ملاثانی مقصر اصلی نیست. اگر تقصیری دارد به این عنوان است که زمین ندارد. تا الان در تختی آبادان بازی می‌کرده، چون مشکل نور در این ورزشگاه بوده، ورزشگاه نفت مسجدسلیمان را معرفی کرده که سازمان لیگ نپذیرفته است.آنها به ورزشگاه غدیر رفتند و استقلال خوزستان قبول نکرده تا این تیم بازی کند.  

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قایدی
  • اعلام دو رای انضباطی فوتبال بانوان
  • نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)
  • خراسان رضوی و ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست