Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام گفت :ادارات مناطق قرمز استان در هفته پیش رو تعطیل هستند ومدیران بایدحضور مردم در ادارات رابا الکترونیکی کردن امورراکاهش دهند.

به گزارش خبرگزاری برناارایلام ، قاسم سلیمانی دشتکی عصر جمعه در نشست فوق العاده قرارگاه عملیاتی کرونا افزود: بر این اساس کارکنان ادارات در شهرستان های ایلام و چرداول این هفته در محل کار حضور نمی یابند و هیچکدام از ادارات این مناطق به هیچ عنوان پذیرای ارباب رجوع نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: تعطیلی شامل دستگاه های خدمات رسان از جمله آب و فاضلاب، برق، پست، گاز و دیگر دستگاه ها نیز هست و تنها عواملی که خدمات ضروری ارائه می دهند، سر کار حاضر می شوند.

استاندار ایلام با بیان اینکه این تعطیلی شامل مناطق نارنجی و زرد استان نمی شود، گفت: بانک ها مشمول این تعطیلی نبوده و تابع بخشنامه شورای هماهنگی بانک های کشور هستند مگر اینکه در ستاد ملی کرونا تصمیم دیگر گرفته شود.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشترین تعداد کارمندان در شهرستان ایلام مشغول فعالیت هستند، تعطیلی بخش اداری و غیرضروری تمامی دستگاه های اجرایی، شرکت ها و ادارات خدمات رسان در هفته آینده مشمول حدود ۷۰ درصد کل کارمندان استان می شود که با احتساب پنج درصد سهم شهرستان چرداول دیگر منطقه قرمز استان به ۷۵ درصد می رسد.

وی یادآور شد: این تعطیلی و عدم حضور کارکنان در ادارات مرخصی استحقاقی و استعلاجی نیست و به نوعی مرخصی است که دولت به کارکنان داده است بنابراین باید حقوق، مزایا و اضافه کارکنان در این مدت به طور کامل محاسبه شود.

استاندار ایلام گفت: به دلیل اینکه در این هفته ادارات به هیچ عنوان ارباب رجوع نمی پذیرند با هماهنگی با بانک ها، امور مالیاتی و دیگر دستگاه های مرتبط عواقب ناشی از تاخیر انجام امورات مالی برطرف خواهد شد تا هیچکس در این زمینه متحمل ضرر و زیان نشود

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مناطق قرمز کرونایی تعطیلی ادارات استان دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ساعات کاری هفته به ۴۰ ساعت/ پنجشنبه‌‌ها تعطیل شد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از افزایش تعطیلات رسمی هفتگی به ۲ روز و کاهش ۴ ساعته کار کارکنان با تصویب این کمیسیون خبر داد.

حسین گودرزی در گفت و گو با ایرنا درخصوص نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس با موضوع بررسی ساماندهی تعطیلات گفت: امروز در این جلسه با افزایش یک روز به تعطیلات هفته و تعطیلی روزهای پنجشنبه و جمعه موافقت شد لذا روزهای کاری از شنبه تا چهارشنبه خواهد بود.

وی با بیان اینکه این تصمیم در کمسیون اجتماعی مجلس با حضور معاون سازمان اداری و استخدامی به عنوان نماینده دولت اتخاذ شد، افزود: دولت نیز با تعطیلی روزهای پنجشنبه علاوه بر جمعه‌ها موافق بود به عبارت دیگر کمیسیون اجتماعی مجلس به نظر دولت برگشت.

گودرزی ادامه داد: این مصوبه در راستای لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری بود ضمن اینکه ساعات کاری هفته نیز از ۴۴ به ۴۰ ساعت کاهش یافت به این معنا که در ماه ۱۶ ساعت از ساعات کاری موظفی کارکنان دولت کاسته شده است. آغاز و پایان ساعت کاری روز نیز با تصمیم دولت و متناسب با فصول سال تغییر می‌کند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: یک اختلافی که وجود داشت این بود که ما روز تعطیلی هفته را مراعا بگذاریم تا دولت خودش تصمیم بگیرد چه روزی تعطیل باشد اما نهایتا به این نتیجه رسیدیم که شأن قانون‌گذاری این است که روز تعطیلی در قانون مجلس شود.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به فوریت داشتن لایحه مذکور این مصوبه امروز به هیأت رئیسه مجلس ارسال می‌شود تا در نخستین جلسه علنی خانه ملت به رأی گذاشته شود.

tags # تعطیلی مدارس سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس جیرفت و قلعه گنج به دلیل هشدار قرمز هواشناسی
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها یا شنبه‌ها؛ آخر هفته ایرانی‌ها چگونه تغییر می‌کند؟
  • پنجشنبه‌ ها تعطیل شد ؛ ساعت کاری کارمندان 4 ساعت کم شد
  • کاهش ساعات کاری هفته به ۴۰ ساعت؛ پنجشنبه‌ها تعطیل
  • پنجشنبه ها تعطیل شد!
  • کاهش ساعات کاری هفته به ۴۰ ساعت/ پنجشنبه‌ها تعطیل شد+ جزئیات
  • کاهش ساعات کاری هفته به ۴۰ ساعت/ پنجشنبه‌‌ها تعطیل شد
  • کاهش ساعات کاری هفته به ۴۰ ساعت/ پنجشنبه‌ها تعطیل شد
  • کاهش ساعات کاری هفته به ۴۰ ساعت؛ پنجشنبه‌ها تعطیل شد
  • کاهش ساعات کاری هفته به ۴۰ ساعت/ پنج شنبه‌ها تعطیل شد