Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، در واکنش به ترور دانشمند ایرانی شهید محسن فخری زاده با انتشار آیه از قرآن در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «وسیعلم  الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون... انا من المجرمین منتقمون...»‹

در همین زمینه:

اولین تصویر از خودرو و محل ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان اولین ویدئو از محل ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان اولین تصویر از محل ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان در آبسرد ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان تایید شد | جزئیات ترور در آبسرد دماوند آخرین وضعیت همراهان شهید محسن فخری‌زاده تلاش پزشکان برای احیا جواب نداد | محسن فخری زاده به شهادت رسید تصاویر انتقال شهید فخری زاده به بیمارستان پس از ترور در آبسرد تروریست مسلح خودروی حامل محسن فخری زاده را مورد حمله قرار دادند نزدیکترین تصاویر به محل ترور و شهادت محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای اطلاعیه مهم وزارت دفاع درباره ترور و شهادت محسن فخری زاده یدئوی‌ تازه‌ از محل انفجار و ترور محسن فخری‌زاده کد خبر 568267 برچسب‌ها محمد باقر قالیباف محسن فخری زاده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف محسن فخری زاده محسن فخری زاده دانشمند هسته ای دانشمند هسته ای کشورمان ترور محسن فخری زاده محل ترور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مشهد تشییع و خاکسپاری شد

ایسنا/خراسان رضوی پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مسیر مهدیه مشهد تا حرم مطهر رضوی تشییع و در گلزار شهدای بهشت رضا خاکسپاری شد.

جمعی از مردم، جانبازان و آزادگان مشهدی امروز ۸ فروردین با حضور در مراسم تشییع پیکر شهید ابوالفضل لطیف‌زاده، این جانباز ۷۰ درصد نخاعی را به منزل ابدی خود رهسپار کردند.

مراسم تشییع پیکر شهید لطیف‌زاده در مهدیه مشهد برگزار  و مردم حاضر در این مراسم پس از وداع با این شهید جانباز، پیکر او را تا حرم مطهر رضوی تشییع کردند.

پس از اقامه نماز بر پیکر شهید لطیف‌زاده در حرم مطهر، پیکر پاک شهید به گلزار شهدای بهشت رضا منتقل و به خاک سپرده شد.

هم چنین برخی از حاضرین در این مراسم با در دست‌ داشتن یادداشت‌هایی در محکومیت جنایات اسرائیل در غزه، بر حمایت همیشگی خود از آرمان فلسطین تاکید کردند.

ابوالفضل‌ لطیف زاده در هشتم فروردین‌ماه ۱۳۴۳ در شهر دامغان متولد و با شروع جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار به جبهه‌های جنگ اعزام شد و در ۲۹ تیرماه سال ۱۳۶۱ در پاسگاه زید عراق از ناحیه ستون فقرات مجروح و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و پس از ۴۲ سال تحمل رنج و درد ناشی از جراحات جنگ در ششم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به درجه رفیع شهادت رسید و به یاران شهیدش پیوست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آلودگی هسته‌ای در رود ارس؟ / واکنش سازمان انرژی اتمی
  • آلودگی هسته ای در رود ارس؟ | واکنش سازمان انرژی اتمی
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با قالیباف
  • اسماعیل هنیه و زیاد نخاله با قالیباف دیدار کردند
  • رئیس دفتر سیاسی حماس با قالیباف دیدار کرد
  • پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • اسامه حمدان: شهادت فرمانده حماس تایید نشده است
  • واکنش حماس به ادعای ترور یکی از فرماندهانش
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست
  • واکنش تند پدر پیوند کبد به بازنشستگی اجباری دکتر ملک زاده؛ قدر زر زرگر شناسد