Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرانک لمپارد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار چلسی و تاتنهام حاضر شد. 

فرانک لمپارد خبر از آمادگی دو بازیکن جوان تیمش داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی چلسی، در حساس ترین دیدار هفته لیگ برتر انگلیس، تیم های چلسی و تاتنهام در استمفوردبریج یکی از دربی های لندن را برگزار خواهند کرد. فرانک لمپارد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و در خصوص مسائل روز و مسائل پیرامون باشگاه مطالبی را عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پولیشیچ و هاورتس

اخبار تیم همان است که قبلا بود. پولیشیچ برگشته اما اینکه آماده حضور در ترکیب اصلی خواهد بود یا نه سوال دیگری است. و هاورتز هم مقابل رن دقایقی بازی کرده و در کل شرایط خوبی داریم.

بند تمدید قرارداد تیاگو سیلوا 

بند تمدید قرارداد تیاگو سیلوا؟ بله اخبار را خوانده ام و چنین گزینه ای را در قرارداد او برای ادامه همکاری وجود دارد. با توجه به بازی هایی که ارائه می دهد، کاملا از او راضی هستم.

دیدار با تاتنهام 

به خاطر رقابتی که دو تیم با هم دارند، این دیدار به صورت ویژه ای خاص است و به دلیل جایگاه دو تیم در جدول همینگونه باقی می ماند. به این موضوع که فصل گذشته دو بار آنها را شکست دادیم توجه نمی کنم، شرایط هر فصل با دیگری متفاوت است. تاتنهام برای تقویت ترکیبش سرمایه گذاری زیادی انجام داده است، ترکیبی که از قبل هم قدرتمند بود. انتظار یک بازی سخت را دارم و دلیل آن را می توانید در روند شروع فصلی که در پیش گرفته اند ببینید. مورینیو؟ البته که او هنوز سرمربی بزرگ و سطح بالایی است، اگر استعداد بالایی نداشته باشید، نمی توانید به رکورد های او دست پیدا کنید.  

مارادونا 

مارادونا الگوی من بود، یک بازیکن در سطح جهانی. سعادت این را داشتم که یک بار با او ملاقات کوتاهی داشته باشم. دیگو یک خدای فوتبالی بود. 

 مدعیان قهرمانی 

پاسخی که ژوزه داد (در خصوص مدعیان کسب عنوان قهرمانی) را درک می کنم و این دقیقا همان سطح و مرحله ای است که ما هم باید خودمان را در آن قرار دهیم. تازه در ابتدای فصل هستیم، البته که رقابت بر سر بالانشینی خیلی خوب است اما هنوز راه طولانی در پیش داریم.

بازگشت هواداران به استادیوم 

حضور هواداران مقابل لیدز؟ از این بابت خوشحالم. این قدمی کوچک برای رسیدن به سمت هدفی است که می خواهیم به آن برسیم. اگر اوضاع به خوبی پیش برود و ببینیم امنیت برای همه برقرار است، به مرور هواداران بیشتری را در استادیوم خواهیم داشت.

 تشکر از آبراموویچ

به عنوان یک مربی و یک بازیکن که در بازی های زیادی حضور داشته از او تشکر می کنم، بدون حمایت رومن آبراموویچ، به هیچ کدام از عناوینمان در دوران او نمی رسیدیم. نه فقط به خاطر کمک های مالی، به خاطر ارتقا زمین تمرین، عشق و زمانی که روی آکادمی تیم صرف کرده و .. 

 بیشتر بخوانید:

تمایل سران چلسی به تمدید قرارداد تیاگو سیلوا  

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قرارداد تیاگو سیلوا فرانک لمپارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: بولونیا درحال خلق یک شاهکار است؛ به تیاگو موتا تبریک می‌گویم

ده روسی از سختی های تقابل با بولونیا به خوبی آگاه است.

در آستانه دیدار آاس رم مقابل بولونیا در هفته ۳۳ سری آ ۲۰۲۳/۲۴، دنیله ده روسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد و گفتگویی با خبرنگاران داشت. رم برای افزایش شانس خود به منظور کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به سه امتیاز این بازی مقابل رقیب مستقیم نیاز دارد.

به نقل از رمانیوز؛ ده روسی گفت:

لوکاکو برای بازی با بولونیا دعوت نخواهد شد، او یک مشکل عضلانی جزئی دارد و جای نگرانی نیست. آبراهام یا آزمون به میدان خواهند رفت؛ آنها می توانند در کنار یکدیگر هم بازی کنند.

بولونیا در حال خلق یک شاهکار است، من به تیاگو موتا و باشگاه به خاطر تیم فوق العاده ای که ساخته اند، تبریک می گویم. تقابل با آنها دشوار است.

من دوست دارم دیبالا را به عنوان یک 9 کاذب ببینم، گاهی اوقات به آن فکر می کنم. برای بازی با 9 کاذب مانند پائولو به بازیکنان بزرگی در پست وینگر نیاز دارید، بازیکنانی انفجاری. فعلا چنین بازیکنانی نداریم.

پلگرینی من را از نظر تاکتیکی شگفت زده می کند، من و کادرم فکر نمی کردیم او تا این حد باهوش باشد و از نظر ورزشی نیز او بازیکنی باورنکردنی است.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • ده روسی: بولونیا درحال خلق یک شاهکار است؛ به تیاگو موتا تبریک می‌گویم
  • تیاگو سیلوا: کمتر بازیکنی را می‌توانید پیدا کنید که در ۳۹ سالگی، هم‌چنان در بالاترین سطح بازی کند
  • سیتی فینالیست شد / سیلوا اشتباه خود را با گل صعود جبران کرد
  • جام از دست رفت، کاپیتان گریه کرد! (عکس)
  • جنجال در اف‌ای کاپ: داور به کمک سیتی رفت (عکس)
  • واکنش احساسی تیاگو سیلوا به شکست چلسی مقابل منچسترسیتی / عکس
  • برناردو جبران کرد: لطفا من را عفو کنید! (عکس)‏