Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@20:03:26 GMT

آزمون وکالت۹۹ به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۳۵۳۰

آزمون وکالت۹۹ به تعویق افتاد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، جعفر کوشا، در صفحه مجازی خود اعلام کرد: آزمون وکالت ۹۹ به دلیل شرایط حاد کرونایی و نداشتن مجوز برگزاری آزمون، در تاریخ ۲۸ آذر برگزار نخواهد شد.
وی گفت: تاریخ دقیق آزمون از سوی سازمان سنجش و پس از استعلام از ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌شود.
رئیس اسکودا افزود: سلامت داوطلبان اخذ پروانه وکالت از هر چیزی برای ما مهم‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسکودا متولی برگزاری آزمون وکلای دادگستری است.

پربیننده ترین اشتغالزایی جدید در آموزش و پرورش شب برفی در انتظار تهران فرصت استخدام رسمی برای معلمان مدارس غیردولتی/ دریافتی دانشجو معلمان افزایش می‌یابد حقوق معلمان بر اساس رتبه بندی چگونه است؟ درخواست فوری تعطیلی دو هفته‌ای تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سازمان سنجش وکالت آزمون وکالت برگزاری آزمون ویروس کرونا کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ستاد بزرگداشت مقام معلم به ریاست استاندار و با حضور جمعی از مسولان استان برگزار شد.   در این نشست در خصوص بزرگداشت هفته معلم در استان بحث و تبادل نظر شد.   استانداریزد با اشاره به جایگاه ارزشمند معلم از همه مسئولان استان خواست با تعامل، همفکری و همکاری برنامه‌های فاخر و پرمحتوایی را در پاسداشت مقام معلمان برگزار کنند.   فاطمی با بیان اینکه معلمان حق بزرگی بر گردن ما دارند، افزود: باید تلاش شود تا شخصیت والای استاد شهید مرتضی مطهری در این هفته تبیین و معرفی شود.   ساخت هشت مستند با محوریت پیشکسوتان معلم، فضاسازی شهری، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و معلمان شهید، ارائه خدمات و امکانات ورزشی به معلمان، برگزاری تور صنعتی معدنی ویژه معلمان، معرفی چهره‌های ماندگار و رژه سپاس از معلم از برنامه‌های مطرح شده در هفته معلم عنوان شد.

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون استخدامی معلمان؛ شاید هفته آینده
  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات
  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • آزمون وکالت ۱۴۰۳ کی برگزار می‌شود؟
  • آزمون وکالت ۱۴۰۳ پاییز برگزار می‌شود
  • مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد
  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • آزمون استخدامی طرح «شهید زین الدین» در استان تهران به تعویق افتاد
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم