Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناجا در پی ترور شهید محسن فخری زاده، ضمن محکومیت این حادثه تروریستی، پیامی را منتشر کرد.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در پیامی حادثه تروریستی آبسرد دماوند را محکوم و شهادت دانشمند هسته‌ای "محسن فخری زاده" را به محضر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، خانواده وی و ملت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن پیام فرمانده ناجا آمده است:

بار دیگر ایادی استکبار که دست خود را از همه جا کوتاه دیده و توان رویارویی با جوانان غیور این مرز و بوم را در خود ندیدند در اقدامی بزدلانه به ترور و تروریسم روی آورده و دست خود را به خون پاک یکی دیگر از دانشمندان هسته‌ای کشورمان آغشته کردند به این خیال واهی که خواهند توانست مانع پیشرفت و پیشروی ملت ایران در عرصه‌های مختلف علمی شوند.

اما دشمنان نمی‌دانند با شهادت فرزندان این ملت، درخت انقلاب و بیداری ملت‌های مظلوم جهان آبیاری خواهد شد و روی هر شاخه آن جوانان شهادت طلب و انقلابی بیشمار به ثمر خواهد نشست.

فرمانده ناجا ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع دشمنان، شهادت "محسن فخری زاده" رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را به محضر مقام معظم انقلاب (مدظله العالی)، جامعه دانشمندان هسته‌ای و وزارت دفاع، خانواده وی و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفت و علو درجات برای این شهید بزرگوار و صبر جزیل برای بازماندگان را از درگاه خداوند منان خواستار شد.

بیشتر بخوانید: رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید

انتهای پیام/

 

برچسب ها: ترور محسن فخری زاده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترور محسن فخری زاده محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در پیام سردار زارع کمالی آمده. 
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

درگذشت مادر گرامی؛ مرحومه سکینه سلطان طاقه باف مادر شهیدان محمد حسن و محمد حسین نیرنگ، موجب اندوه و تأثر شد.

بی‌شک ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این مادران ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است.

رحلت این مادر فداکار و صبور، یادآور رشادت‌ها و دلاوری مادران این سرزمین است که در دامن مطهر خود فرزندان رشید و برومندی را پرورش دادند تا الگوی بی‌بدیل و پر افتخار جوانان این مرز و بوم و نسل‌های آتی باشند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به خانواده محترم ایشان، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه جنت الهی، هم‌نشینی با شهدا و حضرت فاطمه زهرا (س) و برای بازماندگان گرامی، صبر و اجر مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار حسین زارع کمالی
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد
شهید محمدحسین نیرنگ متولد ۱۵ مرداد ۱۳۴۴ که در سن ۱۶ سالگی ۱۸ بهمن ۱۳۶۰ در جریان عملیات مولای متقیان در تنگه چزابه به فیض شهادت نائل شد.
برادرش محمدحسن نیز متولد ۲۳ دی ماه ۱۳۴۹ است که در سن ۲۰ سالگی ۵ تیرماه ۱۳۶۹ در جریان درگیری با اشرار مسلح براثر اصابت گلوله به پیشانی به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • فیلم| صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی
  • صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود