Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از گمرک، احمد ذاکری، معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد:در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و از آنجا که گمرک مرزبان اقتصادی است و کشور نیز در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد و خدمات این سازمان در این شرایط کشور الزامی و ضروری است، بنابراین، ضمن اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا، در قطع زنجیره شیوع کرونا با به حداقل رساندن حضور پرسنل و استفاده حداکثری از سازمان الکترونیک، خدمات این سازمان به ذینفعان، ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعلام رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، درباره بخش‌های سازمانی و کارمندانی که باید به تشخیص هر سازمان در محل کار حاضر شوند، گفت: در ستاد گمرک به تشخیص معاونین و مدیران کل مستقل، پرسنل با حداقل ظرفیت در محل خدمت حاضر خواهند شد و بیش از دو سوم سرجمع پرسنل تعطیل خواهند بود.

این مقام مسئول در خصوص فعالیت گمرکات اجرایی افزود: این رویه در خصوص فعالیت گمرکات اجرایی و مرزی نیز با محوریت ناظرین و مدیران کل استانی در راستای مصوبات ستاد ملی کرونا انجام خواهد شد تا روند فعالیت‌های تجاری کشور در رویه‌های صادرات، واردات و ترخیص کالای اساسی و نهاده‌های تولید و ترانزیت متوقف نشود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس زرند فردا تعطیل است

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بنا به نظر ستاد بحران و با دستور فرماندار به اداره آموزش و پرورش به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه کلیه مدارس شهرستان تعطیل است. 

وی از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

رییس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های خدمت رسان در شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • افزایش ترانزیت ریلی کالا از گمرک رازی در مرز ایران وترکیه 
  • وجود برخی مشکلات و مسائل موجود در مرز پرویزخان
  • زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور در مسیر پیشرفت
  • بیش از پنج میلیارد دلار مبادلات تجاری درمرز رسمی پرویزخان
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • پنج میلیارد و ۷۳۰ میلیون دلار میزان مبادلات تجاری مرز رسمی پرویزخان