Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع آمریکا از اظهار نظر در مورد ترور و به شهادت رساندن محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ایران در نزدیکی تهران امتناع کرد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، وزارت دفاع آمریکا از اظهار نظر در این حادثه که عصر امروز در آبسرد در شهرستان دماوند از توابع تهران اتفاق افتاد، خودداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبرگزاری همچنین به سراغ دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز رفته است، اما دفتر وی نیز از اظهار نظر در این خصوص سر باز زده است.

حوالی ساعت  ۱۵:۲۰ امروز جمعه هفتم آذرماه وقوع حادثه ای تروریستی به مرکز فوریت های پلیس اعلام شد و موقعیت ترور تحت پوشش کامل امنیتی نیروی انتظامی قرار گرفت.

به گفته حاضران در محل حادثه، یک خودرو نیسان کاملا تخریب و منفجر شده و خودروی دنا  هدف ترور مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

بر اساس گزارش های اولیه و شاهدان عینی، در پی این عملیات تروریستی رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع از سوی افراد ناشناس و در جریان درگیری مسلحانه با تیم محافظ وی ترور شده است.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده پنتاگون وزارت دفاع آمریکا بنیامین نتانیاهو محسن فخری زاده ترور اظهار نظر وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۳۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان

ایسنا/قزوین سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: با تشکیل کارگروه علت‌یابی، تمامی جوانب آتش‌سوزی و انفجار انبار مواد دخانی در خیابان شهید انصاری قزوین که منجر به شهادت یک آتش‌نشان شده بود؛ به‌صورت کامل مورد بررسی قرار گرفت.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، داریوش مرادی اظهار کرد: با تشکیل کارگروه علت‌یابی، تمامی جوانب آتش‌سوزی و انفجار انبار مواد دخانی در خیابان شهید انصاری قزوین به‌صورت کامل مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مرکز پیام سازمان آتش‌نشانی قزوین زمان اعلام آتش‌سوزی را در ساعت ۱۵:۳۰ ثبت کرده که بلافاصله و در ابتدا نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه ۳ مولوی و یک باغ‌دبیر در فاصله زمانی ۴ دقیقه در محل حاضر دند و با توجه به وسعت حریق و موقعیت ساختمان، تعداد ۷ گروه دیگر شامل ۲۰ دستگاه خودرو ویژه اطفایی و ۴۰ نفر آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین بیان کرد: بنا بر اظهارات مالک حوالی ظهر چهارشنبه، ۲۲ فروردین ماه، پیام کوتاهی از سیستم دزدگیر مغازه، مبنی بر به صدا درآمدن آژیر در طبقه زیرزمین برای او ارسال شده است.

وی افزود: با توجه به بررسی‌های به‌عمل آمده دقایقی قبل از ورود آتش‌نشانان، چندین کپ انفجاری در محل حادثه اتفاق افتاده که منجر به دفرمه شدن درب آهنی اصلی مجموعه شده و با حضور آتش‌نشانان بلافاصله نسبت به بررسی اولیه محل اقدام شده و با توجه به عدم حضور مالک در محل و عدم اطلاع‌رسانی مناسب و به موقع در خصوص ماهیت محصولات دپو شده و خطرات آن، در ابتدای عملیات، اطفای حریق و تخلیه دود طی حدود ۱۵ دقیقه انجام شده است.

به گزارش ایسنا، مرادی تصریح کرد: در ادامه و حین عملیات تهویه و اطفای حریق قسمت‌های داخلی محل، به یک باره انفجار مهیبی رخ داده که منجر به شهادت آتش‌نشان محمدجواد چگینی و مصدومیت ۶ نفر از پرسنل شد.

وی در خصوص علت آتش‌سوزی با رد عواملی چون اتصالی در سیستم برقی و انشعاب گاز محل به‌عنوان دلایل اولیه، کانون آتش‌سوزی را در نزدیکی راه‌پله عنوان کرده و گفت: تمامی جزئیات و مستندات پرونده به منظور پیگیری تحویل مسئولین حقوقی و دستگاه قضایی شده است.

این مسئول در پایان اظهار کرد:امیدواریم با پیگیری مسئولان امر نسبت به خارج شدن انبارهای متعدد و خطرناک از سطح شهر اقدام جدی و فوری صورت گیرد تا با رعایت ایمنی و اجرای استانداردها و اصول انبارداری توسط مالکین، شاهد وقوع چنین حوادثی نباشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • نشاکاری ۲۵ درصدی شالیزار‌های محمودآباد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • فرجام گروه فرقان؛ پشیمانی و خسران!
  • فرجام گروه فرقان با پشیمانی و خسران