Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 18 تهران گفت : مانور و رزمایش بزرگ تجهیزات و ادوات ستادهای مرکزی و فرعی برف روبی مدیریت شهری در راستای بهبود کیفی خدمات رسانی به شهروندان در موسم سرما برگزار شد.
به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 18، سید محمد فیاض ، شهردار منطقه ضمن بیان مطلب فوق افزود : در جریان این مانور و رزمایش که در ستاد مرکزی برف روبی منطقه برنامه ریزی و به اجرا در آمد، ده ها دستگاه ماشین آلات سنگین و تجهیزات مکانیزه در اختیار مورد بازبینی کمی و کیفی قرار گرفت و در ادامه نیز کلیات وظایف عوامل کارگری برای یکایک آنها تبیین و تشریح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد : در این رزمایش بزرگ، مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران نیز حضور داشت و ضمن بازدید از بخشهای مختلف ستاد مرکزی برف روبی و ماشین آلات و تجهیزات در اختیار، تدابیری را به جهت بهبود در امر خدمات دهی به شهروندان ابلاغ کرد.
این مقام مسئول همچنین با ابراز رضایتمندی از اقدامات بخشهای مختلف مدیریت شهری در بارشهای اخیر نزولات آسمانی و رفع آبگرفتگی های احتمالی، یاد آور شد : جانمائی لوله انتقال آبهای سطحی در تقاطع دو لاین تندرو و کندرو بزرگراه آزادگان با پل روگذر فتح که معضل دیرینه آبگرفتگی در این بخش از شریان مهم ارتباطی کشور را برطرف کرده، همراه با استقرار عوامل کارگری و تجهیزات مکانیزه در حاشیه معابر و رفت و روب مستمر انهار و مسیلهای منطقه از جمله تدابیر اتخاذ شده در بارندگی های اخیر بوده که رضایتمندی نسبی را در پی داشته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برف روبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است

شهردار منطقه ۷ تهران گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد بین المللی است بنابراین باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود در بالاترین کیفیت ممکن باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نصراله آبادیان امروز- چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌- در جلسه مشترک با مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب یک رویداد بین‌المللی است بنابراین باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود در بالاترین کیفیت ممکن باشد از همین رو از تمام همکارانم تقاضا دارم تا از تمام ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: از چند هفته قبل جلساتی برای هماهنگی‌ها در مصلی امام خمینی (ره) در این منطقه برگزار و تقسیم وظایف انجام شده است.

شهردار منطقه ۷ شهرداری تهران یادآور شد: تمام مواردی که در جلسات مربوط به نمایشگاه بین‌المللی کتاب مطرح شده است باید تا هفته آینده دسته بندی شود تا دستورات مربوط به آنها صادر شود.


به گزارش ایمنا، نظافت نمایشگاه، مکاتبه با بهشت الزهرا برای دریافت ۱۰ دستگاه شاتل، زیباسازی، گل آرایی، جانمایی سرویس‌های بهداشتی، جانمایی پارکینگ برای خودروهای شخصی، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها، تعبیه فضای مناسب برای کودکان و اسکان کارگری مواردی بود که مدیران شهری و نمایشگاه کتاب در جلسه مطرح شد.


کد خبر 747614

دیگر خبرها

  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • تهران بزرگ‌تر شد
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز