Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید«علی آقازاده» شامگاه جمعه افزود: بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان همانند اورژانس فعال هستند و به مردم ارایه خدمت می‌کنند.

وی اظهار داشت: بخش اداری شهرداری‌ها در شهرهای قرمز تعطیل هستند و خدماتی ارایه نمی‌دهند.

استاندار مرکزی گفت: این تعطیلی‌ها برای کاهش ابتلای مردم به ویروس کرونا اتخاذ شده تا در سایه همکاری مردم شدت شیوع بیماری کمتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی اظهار داشت: در طول هفته گذشته همه گزارش‌ها و اخبار دریافت شده از استان نشان داد که مردم طرح محدودیت را خوب مدیریت کرده‌اند و فرمانداران، دانشگاه علوم پزشکی، پلیس راه و نیروی انتظامی، اعضای شورای تامین و اعضای بسیج در اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی خوب عمل کردند.
استاندار مرکزی گفت: عملکرد استان در هفته گذشته بسیار رضایت بخش بود به طوری که بیش از ۹۰ درصد گزارشات نشان داد مردم طرح محدودیت را رعایت کردند.

آقازاده افزود: نتایج مقایسه آمار هفته چهارم آبانماه و هفته اول آذرماه، نشان می‌دهد که موارد مثبت ویروس کرونا در هفته اول آذرماه نسبت به هفته چهارم آبانماه ۱۴ درصد کاهش یافته است و از حدود یک هزار و ۸۶۰ نفر به یک هزار و ۴۱۰ نفر رسیده، همچنین موارد بستری با ۳۷ درصد کاهش به ۲۲۷ نفر رسیده است.
وی اظهار داشت: در موارد فوتی، کاهش ۲۰ درصدی رقم خورده است به طوری که از ۸۳ مورد فوتی در هفته پایانی آبانماه به ۶۷ مورد در هفته اول آذرماه رسیده است و نتیجه همکاری مردم در دو هفته دیگر خود را نشان می دهد ولی به نظر می رسد آمار خوبی را در هفته آینده از عملکرد مردم به دست آید.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است و نخستین مورد مثبت ویروس کرونا در این استان، اول اسفندماه پارسال در اراک به ثبت رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان مرکزی سیدعلی آقازاده محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان مرکزی سیدعلی آقازاده محدودیت های کرونا ویروس کرونا استان مرکزی سیدعلی آقازاده محدودیت های کرونا اخبار کنکور ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمحمدحسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در روزنامه همشهری نوشت: هم‌اکنون عصر ارتباطات است و اقتصاد جهانی به‌صورت دیجیتال درحال اداره‌شدن است. به این مفهوم که برای ارتباط با بازار دیگر کشورها حتما نیاز نیست مردم به ادارات و سازمان‌ها مراجعه کنند، بلکه در هرجایی و در هر زمانی می‌توانند با دیگر کشورها ارتباط برقرار کنند.

افزون بر این، اجباری بر تعطیلی همه ادارات و سازمان‌ها در پنجشنبه نیست، بلکه ادارات و سازمان‌های خصوصی که فکر می‌کنند نیاز به ساعات و روزهای کاری بیشتر دارند، می‌توانند در روزهای تعطیل نیز سرکار بروند. هم‌اکنون نیز در وزارت خارجه ایران بعضی از کارمندان در روزهای جمعه ‌سر کار حاضر می‌شوند. بنابراین تعطیلی پنجشنبه‌ها برای مردمان عادی در بازارها و مشاغل آزاد محدودیت آنچنانی ایجاد نخواهد کرد.

این در حالی است که درحال حاضر، به‌دلیل اختلافات زمانی شب و روز، مردم همه کشورهای جهان در یک ساعت مشخص سر کار نمی‌روند و مشاهده می‌کنیم این موضوع خللی به کسب‌وکارهای جهانی نیز وارد نمی‌کند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898568

دیگر خبرها

  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • شهرهای مختلف چگونه با امواج گرمایی مبارزه می‌کنند؟
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • اقدامات شهرهای موفق برای تحقق مفهوم زباله‌صفر
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است