Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، محمدصادق بصیری درخصوص نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی در استان کرمان گفت: با توجه به اینکه هنوز ابلاغیه‌ای از ستاد ملی مدیریت کرونا ویروس به استانداری کرمان نرسیده است همچنان دستورالعمل پیشین مبنای تصمیم گیری است.

به گفته وی روز شنبه و پس از برگزاری ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ویروس، درباره نحوه فعالیت ادارات و جزئیات آن در ستاد استانی تصمیم گیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بصیری اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی به گونه‌ای برنامه ریزی کنند تا با حداقل حضور کارکنان، وظایف ضروری انجام شود و مشکلی در خدمات رسانی و پاسخگویی به نیازهای اساسی مردم پیش نیاید.

کد خبر 5081964

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کرمان ویروس کرونا تعطیلی ادارات ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیراز شیوع کرونا کرمانشاه کمک مومنانه آمار کرونا بارش برف گرگان بسیج عکس استانها بوشهر بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار همدان در نشست اعضای ستاد سفر استان همدان از مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد از اهتمام و تلاش‌های ارزنده امین روستایی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان برای همکاری مجدانه در ارائه خدمات شایسته به مسافران و هم‌استانی‌ها در طرح ستاد خدمات سفر نوروزی ۱۴۰۳ تشکر و قدردانی کرد.

در بخشی از این لوح آمده است: «خدای بزرگ را شاکریم که توفیق داریم قدرشناس بندگانی باشیم که با افکار زلال خود، رضایت حق تعالی و خدمت به هم‌میهنان را همسو با سازندگی و ترقی، بهترین ایده و  آرمان خود تلقی کرده و همواره به ایرانی آباد و سرفراز می‌اندیشند.»

دیگر خبرها

  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها 
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • اعطای ۴۷ گواهی مدیریت سبز به ادارات اصفهان در زمینه مدیریت پسماند
  • آب رسانی به ۷ روستا در بم
  • پیش‌بینی سیل در کرمان با هشدار نارنجی هواشناسی
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم