Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به ترور و شهادت محسن فخری‌زاده معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) در یک عملیات تروریستی گفت: این نوع اقدامات دشمنان بر علیه ملت ایران تازگی ندارد و دارای یک پیشینه تاریخی است، ما از ابتدای انقلاب با پدیده شوم تروریسم مواجه بودیم به گونه‌ای که می‌توان گفت جمهوری اسلامی ایران یکی از قربانیان اصلی تروریسم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی از گروه‌های تروریستی خاطر نشان کرد: جالب است که پشت صحنه این ترورها نیز کشورهای مدعی مبارزه با تروریسم هستند، اگرچه صهیونیست‌ها پشت بسیاری از این ترورها هستند اما ایالات متحده آمریکا و کشورهای اروپایی نیز در پشتیبانی از رژیم صهیونیستی برای انجام این ترورها حضور دارند و بارها به آن اعتراف کرده‌اند. کشورهایی که در ظاهر مدعی مبارزه با تروریست‌ها هستند اما در عمل از تروریست‌ها حمایت می‌کنند.

معاون سیاسی سپاه در خصوص هدف دشمنان از انجام این ترورها نیز گفت: این ترورها با این هدف انجام می‌گیرد که جلوی پیشرفت ایران را بگیرند.

وی افزود: ما در سال‌های اخیر شاهد بودیم که این ترورها به صورت هدفمند صورت گرفت و دشمنان ملت ایران به سراغ دانشمندان هسته‌ای رفتند که در چندین مورد هم متأسفانه موفق شدند به آنچه می‌خواهند برسند.

سردار جوانی با تاکید بر اینکه هدف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی ممانعت از پیشرفت ایران است، افزود: آنها با این اقدامات می‌خواهند مانع دسترسی ایران به علوم و فنون روز شوند. آنها به شدت نگران این هستند که ایران که یک کشور کاملاً مستقل است و بر مبنای اسلام و حق طلبی پیشرفت کرده است، آنها چنین پیشرفتی را توسط یک کشور مستقل را مانع اهداف راهبردی خود می‌دانند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی سال‌های سال علیه اسلام تبلیغ داشته و دین را افیون توده‌ها معرفی کرده‌اند و لذا اگر کشوری مانند ایران و با نظام دینی، پیشرفت کند می‌تواند مدلی برای همه کشورهای جهان باشد خصوصاً در زمانی که لیبرالیسم با چالش‌های جدی روبروست و سوسیالیسم نیز از صحنه خارج شده است. به نظر من هدف اصلی آنها جلوگیری از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران و استقلال کشور ماست که قطعاً موفق نخواهند شد و هزاران فخری زاده هستند که جای خالی او را پر خواهند کرد.

27215

کد خبر 1460253

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سپاه پاسداران حمله تروریستی ایالات متحده آمریکا اتحادیه اروپایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۳۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به روز دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این نهاد را خنثی کننده توطئه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: امروز واکنش‌های سریع و به موقع سپاه پاسداران علیه خباثت و شرارت دشمنان بیش از پیش نمایان شده است.

وی با یادآوری اینکه بی‌شک تشکیل سپاه پاسداران را باید یکی از آینده‌نگری‌های امام راحل دانست که امروز این آینده‌نگری بیش از گذشته بر همگان نمایان شده است، اظهار کرد: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی با بنیان گذاشتن انقلاب اسلامی، اقدامی تاریخی را در منطقه رقم زدند که تشکیل سپاه پاسداران و بسیج را باید یکی از اقدامات ارزشمند امام راحل عنوان کرد.

امام جمعه زنجان در ادامه از سپاه پاسداران به عنوان نیروی مولد انقلاب اسلامی یاد کرد و ادامه داد: طبق اصل ۱۵۰ قانون اساسی، این نهاد انقلابی برای پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل شده و بی‌تردید این نیروی واکنش سریع و مردمی، امروز فراتر از مرزهای ایران اسلامی وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهد.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه امروز سپاه پاسداران پا را فراتر گذاشته و هدایت‌گری نیروهای مقاومت در جهان اسلام را نیز عهده‌دار است، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم فارغ از همه این تعاریف، تعریف جامع‌تری از سپاه پاسداران داشته باشیم، باید گفت که این نهاد انقلابی به معنای واقعی کلمه بزرگ‌ترین مجموعه ضد تروریستی جهان به شمار می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در هفته پیش رو، سالروز شهدای ورزشکار را داریم، اضافه کرد: طبق آمار ۵۰۰ نفر از ورزشکاران مدال‌آور جزو شهدا و ۱۰۰ نفر نیز در زمره شهدای ورزشکار مدافع حرم هستند.

کد خبر 6082528

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
  • ایران با موشک‌های قدیمی خود به اسرائیل ضربه زد
  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • روایت مجری صدا وسیما بعد از دیدار با سردار حاجی زاده
  • روایت متفاوت خبرنگار صدا و سیما از دیدار با سردار حاجی‌زاده
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • دلیری سپاه پاسداران باعث خوشحالی ایرانیان و رسوایی اسرائیل شد