Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

متن پیام محمدباقر قالیباف به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

وقوع حادثه تروریستی دانشمند برجسته، پرسابقه، مجاهد و نخبه دفاعی کشور شهید دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بار دیگر چهره پلید و سرشار از کینه و خباثت رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی نسبت به ملت شریف و سرافراز ایران را آشکارتر ‌ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمنان کوردل که از رویارویی و مصاف با صبر و مقاومت و ایستادگی و همچنین رشد و پیشرفت فرزندان این ملت در تمامی عرصه های تکنولوژیک، هسته‌ای و نظامی عاجز و ناتوان گشته‌اند به این گونه اقدامات ناجوانمردانه و خارج از چارچوب‌های انسانی و معیارهای بین‌المللی روی آورده‌اند که هیچ حاصلی برای آنها نخواهد داشت و صنایع ما در تمامی حوزه‌های نظامی، هسته‌ای، موشکی و غیره با سرعتی بیشتر از گذشته پیش خواهد رفت.

میراث گرانبهایی که شهید فخری زاده پس از سه دهه مجاهدت پرثمر و گرانبها در مرزهای دانش دفاعی از خود به جا گذاشت، و باعث برتری های راهبردی فراوان برای نظام اسلامی شد، همچون سرمایه ای سترگ در اختیار ماست و به عنوان یک اولویت فوری در تعمیق، توسعه و ایجاد جهش در آن خواهیم کوشید.

آحاد ملت قهرمان ایران در طول سالهای گذشته ثابت کرده‌اند اینگونه تحرکات ناجوانمردانه و اقدامات تروریستی هیچ گونه خللی در اراده راسخ و ایستادگی آنان وارد نخواهد ساخت و همچون همیشه سربلند و سلحشور دست از اهداف و آرمانهای استکبارستیز و ضدیت با رژیم‌ آدم‌کش صهیونیستی برنخواهند داشت و پاسخ قاطع و کوبنده خود را در زمان مناسب خواهند داد.

لازم است نهادهای امنیتی و اطلاعاتی نسبت به شناسایی، دستگیری و اشد مجازات عوامل این حادثه تروریستی اقدامات لازم را به انجام رسانند. امروز راه مماشات بسته است و انتقام گرفتن از آمران و عاملان این جنایت های بزرگ است که هزینۀ سنگین و غیرقابل بازگشت این ترورها را برای آنها مشخص خواهد کرد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت آقای محسن فخری‌زاده به مقام معظم رهبری، مردم قهرمان کشورمان و خانواده بزرگوار ایشان، از خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه برای این شهید سرافراز و صبر برای بازماندگان ایشان به خصوص همسر مکرمۀ آن شهید سرافراز مسئلت می نمایم .

محمدباقر قالیباف
رییس مجلس شورای اسلامی»

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۳۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟

به گزارش قدس آنلاین، پیش بینی غلط آمان (اداره اطلاعات ارتش اسرائیل) از واکنش احتمالی ایران در برابر حمله به کنسولگری دمشق، به دومین اشتباه مهلک این اداره در ۶ ماه اخیر مبدل شد.

روزنامه پرتیراژ یدیعوت آحارونوت اعلام کرده تصمیم ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله به کنسولگری ایران در دمشق پس از ارائه برآوردهای امنیتی شدیداً اشتباه درباره سطح واکنش احتمالی ایران گرفته شد. اداره اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی، پیش از اتخاذ این تصمیم، به فرماندهان نظامی و اعضای کابینه جنگی اطمینان داد که احتمال واکنش مستقیم جمهوری اسلامی ایران به چنین حمله‌ای اندک است. اما عملیات وعده صادق ثابت کرد دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل پس از خوردن ضربه هفتم اکتبر ۲۰۲۳ هنوز هم دچار اشتباهاتی در این سطح می‌شوند.

این روزنامه در ادامه نوشته کارشناسان و آهارون هالیوا، فرمانده این اداره تصور می‌کردند که اگر به کنسولگری ایران در دمشق حمله کنند، ایران پاسخ مستقیمی به آنها نخواهد داد. برآورد امنیتی این اداره تأکید می‌کرد که ایران از طریق گروه‌ها و هم‌پیمانان نزدیک به خود و به صورت نیابتی چنین حمله ای را از سوی تل آویو پاسخ خواهد داد.

حمله انتقامی ۱۴ آوریل ایران نشان داد که اداره اطلاعات ارتش اسرائیل یک بار دیگر دچار اشتباهی بزرگ شده است. اعلام استعفای آهارون هالیوا، فرمانده این اداره چند روز پس از این حمله نشان می‌دهد، این کناره‌گیری با اقدام ایران ارتباط دارد. اداره اطلاعات ارتش یکی از متهمان ردیف اول شکست امنیتی اسرائیل در هفتم اکتبر هم به حساب می‌آید. این اداره نتوانست گسترده‌ترین و آفندی‌ترین حمله نیروهای مقاومت فلسطین در تاریخ را پیش‌ بینی کند.

هالیوا چند هفته پس از آغاز جنگ اعلام کرد که در پایان جنگ غزه از سمت خود کناره گیری خواهد کرد، اما به نظر می‌رسد پس از دومین اشتباه مهلک این اداره بعد از حمله انتقامی ایران، او بیش از پیش احساس شکست و ناکامی می‌کند و لذا در شرایطی استعفای خود را اعلام کرده که هنوز جنگ در غزه در جریان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان
  • لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم