Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری فرانسه گزارش داد که ۴ افسر پلیس این کشور در ارتباط با ضرب‌وشتم یک سیاه‌پوست تحت پیگرد قرار گرفته‌اند.

این مرد سیاه‌پوست شنبه شب گذشته به دست مأموران پلیس فرانسه مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.

پیش از این کاخ الیزه اعلام کرد امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه از ویدیویی که نشان می‌دهد مأموران پلیس این کشور یک مرد سیاهپوست را مورد ضرب و جرح قرار می‌دهند «بسیار شوکه» شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، این نخستین واکنش رئیس جمهور فرانسه به اقدامی است که آغازگر جنجال درباره خشونت‌های پلیس در این کشور است.

یک منبع دولتی اعلام کرد ژرار دارمانن، وزیر کشور فرانسه پنج‌شنبه با مکرون دیدار کرد. مکرون از وی خواست آشکارا مجازات‌هایی برای این مأموران اعمال شود.

پس از این دیدار، وزیر کشور فرانسه پنج‌شنبه شب اعلام کرد خواستار اخراج این چهار مأمور شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرانسه امانوئل مکرون پلیس فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات ضدصهیونیستی و نژاد پرستی در پاریس

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ ابتدا این تظاهرات که با دعوت گروه‌های مختلف مخالف نژاد پرستی، اسلام هراسی و نیز خانواده‌های کودکان قربانی خشونت پلیس فرانسه صورت گرفت با مخالفت دولت فرانسه و پلیس پاریس همراه شد، اما پس از شکایت برگزارکنندگان، دادگاه اداری پاریس حکم ممنوعیت آن را لغو کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


برگزار کنندگان که همگی با پرچم‌ها و پلاکار‌های حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی حاضر شده بودند مسیر منطقه پاریس تا میدان جمهوری پاریس را طی می‌کنند.
در مسیر تظاهرات حمایت از مردم فلسطین و غزه صد‌ها نفر از فرانسویان آزادیخواه و مسلمانان مقیم فرانسه علیه جنایات رژیم صهیونیستی شعار سردادند و اسرائیل را یک رژیم نژادپرست، اسلام ستیز و کودک کش معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید/ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • مکرون: فرانسه خواستار استقرار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه است
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • تصاویر قدیمی از مبارزات زنان فرانسه برای گرفتن حق رای (فیلم)
  • تظاهرات ضدصهیونیستی و نژاد پرستی در پاریس
  • نتانیاهو برای آرام کردن جبهه لبنان دست به دامن مکرون شد
  • رابطه سیاه با دختر ۱۵ ساله در اتاق پشتی سوپر مارکت جنجال به پا کرد + فیلم دوربین مدار بسته
  • قتل دوست صمیمی به دلیل ارتباط با خانواده!
  • کشف ۱۴۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در پاکدشت