Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

شهادت دانشمند مجاهد و انقلابی شهید محسن فخری زاده به دست تروریست‌های دون مایه، نشانه‌ای دیگر از استیصال دشمنان در برابر موفقیت ملت بزرگ ایران در شکست نظام سلطه و پیشرفت چشم‌گیر این ملت عزیز در فتح قله‌های اقتدار علم و فناوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دانشمند مؤمن و انقلابی که در تمامی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضوری مؤثر در عرصه‌های مختلف جهاد داشت، جزو پیشگامان توسعه علمی کشور و بنیان‌گذاران صنعت هسته‌ای بود و در جایگاه ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع نیز خدمات ماندگاری را برای ملت بزرگ ایران اسلامی به یادگار گذاشت.
بدون شک توسل دشمنان ایران اسلامی به ترور و تروریسم که از اولین روزهای پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی آغازشده و همچنان تداوم دارد، از سر ضعف و ناتوانی مستکبران عالم در برابر عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و بدون تردید این جنایت وحشیانه نیز با پاسخ قاطع و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.
این‌جانب در جوار مضجع منور رضوی، شهادت این دانشمند فرزانه و جهادگر را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده معزز شهید، جامعه بزرگ علمی کشور و عموم مردم گران‌قدر تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن مجاهد شهید علو درجات را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

 احمد مروی
تولیت آستان قدس رضوی

انتهای پیام/ 70042 

منبع: فارس

کلیدواژه: تولیت آستان قدس رضوی حجت الاسلام احمد مروی اقدام تروریستی شهادت محسن فخری زاده استیصال دشمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۳۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اقتدار و تجدید بیعت ارتش با انقلاب اسلامی در استان گیلان

به مناسبت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران رژه یگان‌های عملیاتی و اجرایی ارتش در مقابل مسؤولین و سردار محمد اکرمی نیا فرمانده راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • نگاهی به قاب‌های ماندگار ارتش و مردم در سال 57 + عکس ها
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند
  • صبر و استقامت شهید حجازی در برابر مشکلات ستودنی بود
  • نمایش اقتدار و تجدید بیعت ارتش با انقلاب اسلامی در استان گیلان
  • رمزگشایی از سکوت و استیصال نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • عملیات «وعده صادق» نشانه اقتدار نیروهای مسلح است
  • عملیات وعده صادق آغاز کاری بزرگ در عرصه دفاعی است
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • «وعده صادق» نشانه قدرت نیروهای نظامی و انتظامی ایران است