Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@09:36:12 GMT

اولین واکنش اروپایی‌ها به ترور شهید فخری زاده

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۳۸۸۵

اولین واکنش اروپایی‌ها به ترور شهید فخری زاده

بیلت نخست وزیرپیشین سوئد  هم در صفحه توئیترش نوشت: بعید نیست که این ترور هدفمند بخشی از اقدام ها برای جلوگیری از دولت بایدن در جهت احیای دیپلماسی و بازگشت به توافق هسته‌ای باشد.
وی سال گذشته نیز از اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انتقاد و آن را اقدام دونالد ترامپ رییس جمهوری ایالات متحده در ضربه بر پیکر دیپلماسی ارزیاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بعدازظهر امروز (جمعه) اعلام کرد که عناصر تروریست مسلح، خودرو حامل  فخری زاده را مورد حمله قرار دادند و در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‌ها، وی به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد. اما در نهایت این مدیر و خدمتگزار عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور به شهادت رسید.

برچسب‌ها سوئد محسن فخری‌زاده شهید صنعت دفاعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوئد محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی سوئد محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۳۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل شهادت شهید «حمید سلطانی نژاد» به هلاکت رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، دوستعلی سردار جلیلیان گفت: لحظاتی قبل، مأموران، با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی دقیق، مخفیگاه عامل این جنایت را شناسایی و با هماهنگی لازم به محل اعزام شدند که قاتل، با مشاهده مأموران، اقدام به تیراندازی کرد که در اقدام متقابل پلیس، به هلاکت رسید.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: ضمن دستگیری دو همدست وی، از مخفیگاه آنها، سلاح کلاشینکف و سه دستگاه خودرو نیز کشف و ضبط شد.

کد خبر 6079031

دیگر خبرها

  • طراحی عملیات نیرو‌های مسلح ما صهیونیست‌ها را از نظر نظامی و دیپلماسی خلع صلاح کرد
  • تحول آوینی منجر به نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت شد
  • عامل شهادت شهید «حمید سلطانی نژاد» به هلاکت رسید
  • عامل شهادت شهید سلطانی‌نژاد به هلاکت رسید
  • عامل شهادت ستوان‌دوم شهید حمید سلطانی نژاد به هلاکت رسید
  • عامل شهادت شهید حمید سلطانی نژاد به هلاکت رسید
  • فرزند شهید فخری‌زاده: عملیات دیشب به ما آرامش داد
  • فرزند شهید فخری زاده: عملیات دیشب به ما آرامش داد
  • اولین واکنش سردار حاجی زاده به حمله پهپادی سپاه پاسداران به اسرائیل
  • سالگرد شهادت صیاد شیرازی در بندرانزلی برگزار شد