Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفارت ایران در روسیه در بیانیه ای ترور« محسن فخری زاده » دانشمند کشورمان را تسلیت گفت .

به گزارش ایسنا ، در متن این بیانیه آمده است : «سفارت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه اقدام بزدلانه ترور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران را شدیدا محکوم می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
قطعا اینگونه اقدامات نه تنها خللی در عزم جمهوری اسلامی ایران در دستیابی به قله های علم و فن آوری ایجاد نخواهد کرد بلکه ملت غیور  ایران ثابت قدم تر از قبل به راه خود ادامه خواهد داد.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهید محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه سپاه قائم استان سمنان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در متن این بیانیه آمده است؛

سپاه مولود و تربیت شده دامان انقلاب است و به برکت مجاهدت و ایثار جوانان غیرتمند ایران اسلامی فهرست بلندی از افتخارات، تجارب و نوآوری‌های نظامی و فنی و نیز مجموعه‌ای از نیرو‌های متعهد، کارآمد و حزب‌اللهی را در اختیار دارد.
در حقیقت یکی از بخش‌های مهم کارنامهٔ سپاه، انقلابی زیستن و انقلابی ماندن سپاه است و کارآمدی خود را در عرصه پیشرفت‌های دفاعی به شایستگی نشان داده و همگام با سایر نیرو‌های مسلح، پایه‌های اقتدار ملت ایران را تقویت و در مسیر اعتلای نظام اسلامی گام برداشته است.
امروز نقش‌آفرینی‌های تحسین‌برانگیز سپاه پاسداران در آزمون بزرگ خدمت‌رسانی و کمک مؤمنانه به مردم و آسیب‌دیدگان همچون سیل منطقه کالپوش و استان سیستان و بلوچستان در کنار سایر نهادها، جلوه دیگری از مسئولیت‌پذیری در برهه‌های حساس را به نمایش گذاشته است.
بی‌شک، اتهام زدن‌ها و کینه‌ورزی و اقدامات تروریستی و تحریم‌های آمریکا برضد این نهاد، ناشی از جایگاه و نقش حیاتی سپاه در اقتدار و حفظ امنیت ملت ایران در برابر نقشه‌های شوم و شیطانی نظام سلطه است و ملت ایران نیز همواره قدردان این تلاش‌ها بوده است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات غرورآفرین «وعده صادق» نشان داد که اکنون به‌عنوان مجموعه‌ای قدرتمند در عرصه‌های نبرد زمینی، دریایی و هوافضا از قدرت موشکی در سطح پیشرفته برخورداراست و با استفاده از پیشرفته‌ترین فنون تخصصی و دانش نظامی؛ نیرویی راهبردی محسوب می‌شود و در صیانت از امنیت و ثبات و دفع اشرار و متجاوزان؛ توانایی‌های خود را در عرصه‌های جنگ سخت و جنگ نرم بار‌ها به اثبات رسانده است.
امروز نیز سپاه با اشراف اطلاعاتی بر تحولات منطقه‌ای و تحرکات قدرت‌های فرا منطقه‌ای، با تکیه بر ظرفیت‌های دفاعی و بازدارنده، در مقابله با تهدیدات از آمادگی‌های همه‌جانبه برخورداراست و هرگونه خطای محاسباتی دشمنان را با پاسخ قاطع، سخت و پشیمان کننده روبرو خواهند ساخت.
سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان سمنان آمادگی کامل خود را در ادامه خدمت‌رسانی به آحاد جامعه و دفاع و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اعلام می‌کند

دیگر خبرها

  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه 
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • حمله‌ی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و مخالفان پاسخ ایران
  • شروع کار سفارت در هتل و مذاکرات سفیر برای خرید جنگنده از اتیوپی
  • کمک آمریکا به اوکراین باعث طولانی شدن و افزایش تلفات جنگ می‌شود
  • تدارکات نظامی آمریکا برای اوکراین از سر گرفته خواهد شد
  • واکنش رسمی روسیه به کمک جدید آمریکا به اوکراین
  • ترکیه موشک‌های ایرانی را رهگیری کرده است؟ | واکنش ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه
  • بیانیه سپاه قائم استان سمنان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • ماجرای اظهارات نسنجیده جناب سفیر که صدای فعالان مسلمان را درآورد | سفارت ایران ناچار به صدور بیانیه شد