Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@12:49:36 GMT

تمام تمرکزم روی تیم باشگاهی ام است

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۳۹۵۹

تمام تمرکزم روی تیم باشگاهی ام است

ایسنا/اصفهان کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان که هفته گذشته خبر از خداحافظی از بازیهای ملی داد، گفت: این تصمیم کاملا جداگانه است و هر آمدنی، رفتنی دارد و زمان رفتنم از تیم ملی فرا رسیده بود.

سارا قمی امروز (جمعه، ۷آذر ماه) پس از باخت تیمش مقابل ذوب آهن در نشست خبری، اظهار کرد: تمام تمرکزم روی تیم البرز و بازیکنان جوانی است که دور هم جمع کردیم تا بتوانم به آنها کمک کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکنان کم سن وقتی بتوانند آموزش ببینند در آینده می توانند به تیم ملی کمک کنند و همه تلاش ما کمک به تیم است حالا در قالب تیم ملی یا تیم باشگاهی.

وی در خصوص تمرین و مسابقه در شرایط کرونا، گفت: تمرینات خود را انجام می دهیم، هرچند شرایط عادی نیست. تمرینات با احتیاط و محافظه کارانه انجام می دهیم، متاسفانه دو بازیکن فیکس خود را در این دیدار نداشتیم. تمام این رفت و آمدهایی که در لیگ داریم استرس زا است.

به گزارش ایسنا، ملی پوش تیم البرز همچنین در ارتباط با تغییر ساعت بازیها، خاطرنشان کرد: قطعا این تغییر ساعت خوب است. حدود ۱۰سال ساعت ۱۰ صبح بازی می کردیم و نیاز به زمان داریم تا به ساعت جدید بازیها عادت کنیم، البته تمرینات ما در ساعت ۲ برگزار می شد. باید در نظر داشته باشید که ساعت جدید خیلی بهتر است، با توجه به اینکه الان در ماه آخر پاییز هستیم و زمستان را در پیش داریم ساعت قبلی هوا بسیار سرد بود.

وی افزود: میزبانی ذوب آهن و در مجموع تیم های اصفهانی خوب است، به خصوص امسال که شروع آن را در فولادشهر داشتیم و زمین چمن آن فوق العاده بود، چقدر خوب است که تیم های دیگر نیز الگوبرداری کنند و تفاوتی بین فوتبال بانوان و آقایان نداشته باشند.

قمی در خصوص عملکرد تیمش گفت: درست است که در نیمه اول گل دریافت کردیم، اما حدود ۲۰دقیقه روی حریف فشار آوردیم، ۲ موقعیت خطرناک را از دست دادیم و دو شوت ما به تیر دروازه خورد. اینجا تجربه تیمی که نداشتیم برای ما دردسرساز شد. بعد از دریافت گل حدود چند دقیقه ای شیرازه تیم به هم ریخت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتبال بانوان سارا قمی هیات فوتبال البرز تيم فوتبال ذوب آهن تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۳۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد

به گزارش “ورزش سه”، دستیار پاکو خمس که در این مدت هدایت تمرینات تیم فوتبال تراکتور را برعهده داشت، در اولین روز حضور حمید مطهری، در تمرین این تیم حاضر شد تا همچنان همکاری خود را با این تیم ادامه دهد.

محمد نصرتی البته فعلا در تمرینات حضور دارد و با توجه به مخالفت باشگاه تراکتور با استعفایش، کار خود را انجام می‌دهد.

این در حالی است که باید دید بعد از حضور یحیی گل‌محمدی او چه سرنوشتی در تیم تراکتور خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • آخرین تمرینات بلندقامتان جوان قم برای حضوری در لیگ برتر
  • نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد
  • کاریکاتور/ ساعت به وقت غزه / حدود ۱۴ هزار کودک فلسطینی در جنگ غزه کشته شده‌اند
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • بارش شهابی -Puppid 2024π را از دست ندهید
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد