Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «صدر الدین القبانجی» امام جمعه نجف اشرف در سخنانی به برخی اعتراضات در کشورهای عربی به عملیات موشکی اخیر یمنی‌ها علیه تأسیسات نفتی آرامکو عربستان واکنش نشان داد.
 
بر اساس این گزارش، وی ضمن محکومیت واکنش‌های اعتراض‌آمیز به عملیات موشکی موفقیت‌آمیز یمنی‌ها به تأسیسات نفتی عربستان، گفت: چه کسی می‌تواند بگوید عملیاتی که یمنی‌ها انجام دادند، تجاوز نامیده می‌شود؟
 
خطیب جمعه نجف اشرف در ادامه یادآور شد: آنچه که یمنی‌ها علیه تأسیسات نفتی عربستان سعودی انجام دادند در واقع دفاع از خود نامیده می‌شود و نه تجاوز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرف‌هایی که این عملیات را محکوم کردند در واقع باید علیه تجاوزگری به یمن و تداوم محاصره ملت یمن بیانیه بدهند.
 
این در حالی است که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اخیراً در عملیاتی موفقیت‌آمیز، به وسیله موشک «قدس ۲» تأسیسات نفتی عربستان سعودی را هدف قرار دادند. طرف سعودی تأیید کرد که موشک شلیک شده توسط یمنی‌ها به هدف خود اصابت کرده است.
 
مقامات یمنی پس از این حمله تأکید کردند که عملیات موشکی علیه تأسیسات آرامکو به وسیله موشک دوربُرد «قدس ۲» نشان می‌دهد که آنها از توانایی هدف قرار دادن مواضع رژیم صهیونیستی به وسیله این موشک را نیز دارند.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: عملیات موشکی تأسیسات نفتی یمنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک| عملیات ایران علیه اسرائیل در یک نگاه

در عملیات وعده صادق، انبوهی از پهپادها و موشک‌های کروز در موج اول به‌سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شدند و در موج‌های بعدی، تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک دوربرد ایرانی به‌سمت اهداف شلیک شدند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم،  در عملیات وعده صادق، انبوهی از پهپادها و موشک‌های کروز در موج اول به‌سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شدند و در موج‌های بعدی، تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک دوربرد ایرانی به‌سمت اهداف شلیک شدند.این عملیات پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق بود که طی آن سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه و لبنان به‌همراه 6 نفر از همرزمانش به شهادت رسیدند.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • آمریکا عملیات پهپادی و موشکی یمن علیه کشتی هایش را تایید کرد
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟
  • فیلم| حملۀ اوکراین به تأسیسات نفتی روسیه
  • هنوز در خیابان‌های دمشق از پاسخ ایران به اسراییل حرف می‌زنند!
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • اینفوگرافیک| عملیات ایران علیه اسرائیل در یک نگاه
  • تهیه فهرستی از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه صنایع پهپادی و موشکی ایران
  • پاسخی کوبنده در انتظار رژیم صهیونیستی