Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر گفت: ضوابط اعلامی قبلی محدودیت‌ها در مورد شهرهای کشور (زرد، نارنجی و قرمز) بر اساس ابلاغ طرح جامع بوده و تعطیلی سراسری ادارات وجود ندارد.

حسن ابراهیمی در مورد مصاحبه اخیر رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با موضوع تعطیلی ادارات در کشور و بر اساس ابهام ایجاد شده در سخنان ایشان افزود: با توجه به اینکه هیچ گونه مصوبه جدیدی مبنی بر تعطیلی سراسری به کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا واصل نشده است، کماکان ضوابط اعلامی قبلی محدودیت ها در مورد شهرهای کشور (زرد، نارنجی و قرمز) بر اساس ابلاغ طرح جامع بوده و تعطیلی سراسری ادارات وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی بیان کرد: لازم به یادآوری است این اختیار به بالاترین مقام استان داده شده تا در مناطق قرمز امکان کاهش کارکنان بیش از یک سوم داشته باشند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ستاد ملی کرونا همه باهم علیه کرونا استاندار بوشهر تعطیلی مدارس تعطيلي محدودیت های کرونایی تعطیلی سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۴۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز هواشناسی برای استان بوشهر

مدیرکل بحران استان بوشهر از صدور هشدار قرمز هواشناسی برای جنوب و نارنجی برای کل استان خبر داد و گفت: از روز دوشنبه ۲۷ فروردین سامانه بارشی وارد استان بوشهر و اوج بارش‌ها روز سه‌شنبه پیش‌بینی می‌شود. - اخبار استانها -

کورش دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به صدور هشدار قرمز هواشناسی در جنوب و نارنجی در سایر نقاط استان بوشهر اظهار داشت: بارش باران از عصر دوشنبه 27 فروردین آغاز می‌شود که اوج این بارندگی سه‌شنبه 28 فروردین پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر بیشترین میزان بارندگی خواهند داشت خاطرنشان کرد: فرمانداران 4 شهرستان جنوبی استان بوشهر و دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران استان در آماده‌باش کامل بسر می‌برند و تمهیدات لازم برای جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی اندیشیده شده است.

مدیرکل بحران استان بوشهر ادامه داد: در سایر شهرستان‌های استان نیز با توجه به هشدار سطح نارنجی در نقاط ساحلی پیش‌بینی لازم برای مقابله با هرگونه بحران انجام شده است. به مردم توصیه می‌شود ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری در این ایام از اسکان و استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها

در همین حال مدیرکل هواشناسی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از تشدید سامانه بارشی در استان و اعلام هشدار قرمز هواشناسی خبر داد و تصریح کرد: بارش باران شدید، رعد و برق، وزش باد شدید و تگرگ از پیش‌بینی این هشدار هواشناسی است.

فرج‌الله شکوهی‌پور منطقه اثر را نیمه جنوبی استان بوشهر دانست و اضافه کرد: بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها، رودخانه‌های فصلی و آبگرفتگی معابر به‌صورت گسترده از مخاطرات این هشدار هواشناسی است.

وی با اشاره به هشدار سطح نارنجی در دیگر نقاط استان بوشهر تأکید کرد: بارش و رگبار باران، وزش باد، و تند باد لحظه‌ای، و احتمال ریزش تگرگ از مخاطرات این هشدار هواشناسی است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به هشدار دریایی هواشناسی سطح نارنجی بر پرهیز از تردد دریایی به‌ویژه خروج شناورها از اسکله‌های تجاری و صیادی استان بوشهر تأکید کرد و گفت: خطر غرق شدن شناورها به‌ویژه قایق‌ها و شناورهای سبک و نیمه سنگین، پاره شدن تورهای صیادی، خطر غرق شدن شناگران در این شرایط جوی وجود دارد.

شکوهی‌پور  با تأکید بر خودداری از ترددهای دریایی از جمله قایق‌های صیادی و تفریحی در سواحل و فرا ساحل استان بوشهر گفت: از شنا در نوار ساحلی استان بوشهر پرهیز شود چون احتمال غرق شدن وجود دارد.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس جیرفت و قلعه گنج به دلیل هشدار قرمز هواشناسی
  • تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت فردا و پس فردا
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها قطعی شد | خبر مهم یک نماینده درباره کاهش ساعت کاری ادارات
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها قطعی شد؟
  • بارندگی در راه استان بوشهر
  • هشدار قرمز هواشناسی برای استان بوشهر
  • جذب سه هزار و ۵۰۰ نیرو در ادارات یزد
  • آذوقه در اسرائیل تمام شد | تعطیلی سراسری مدارس و ساختمان‌های دولتی در سرزمین‌های اشغالی
  • افتخارآفرینان استان آذربایجان‌غربی در دومین پویش سراسری «قاف، مقاومت»
  • ادارات باید در ساعات کاری مصارف برق خود را ۳۰ درصد کاهش دهند