Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی و مجمع صنفی اساتید کل کشور در بیانیه‌ای مشترک شهادت محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان را تسلیت گفته و اعلام کردند:

شهادت شهید فخری‌زاده یک بار دیگر حقیقت قرآنی که در آیه ۱۲۰ سوره مبارکه البقره فرمود: «وَلَن تَرضىٰ عَنکَ الیَهودُ وَلَا النَّصارىٰ حَتّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..» را  ثابت کرد.

ما فکر می‌کنیم که این شهادت ضمن اینکه حقیقتاً برای مردم ما بسیار سخت است که در سوگ عزیزان‌شان، در این شرایط سخت اینگونه بنشینند اما می تواند نکات مهمی را برای ما ثابت کند. از جمله اینکه می‌گویند سالی که نکوست از بهارش پیداست، یعنی بایدن و دموکرات‌ها هنوز روی کار نیامده‌اند نشان می‌دهند با چه شیطنت و غضبی نسبت به ملت ایران نگاه می کنند.

از سویی این ترور این حقیقت را هم روشن می‌کند که دشمن می‌داند که آنچه که مایه فخر و مباهات این ملت است و آن چیزی که می‌تواند بازدارنده باشد و عزت این کشور را حفظ کند بحث هسته‌ای و همچنین تکنولوژی پیشرفته و رشد در مسائل علمی است، لذا به نظر می رسد آنهایی که فکر می‌کنند و در اوهام خودشان غرق هستند که می‌شود با دشمن به راحتی مذاکره کرد و آنها هم تسلیم می‌شوند و تعبیرشان این است که می‌شود فرصت‌ها را مغتنم بشماریم این خودش بهترین دلیل است که آزموده را مجددا نباید آزمود.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی و همچنین مجمع صنفی اساتید کل کشور به صورت مشترک، این جنایت هولناک را با همه وجود محکوم می‌کنند و برای آن شهید بزرگوار بهترین درجات رفیع را از خدای متعال خواستارند و این ضایعه دردناک را به خانواده آن عزیز، به جامعه دانشگاهی و به ویژه به رهبر معظم انقلاب تسلیت عرض می‌کنند.

البته دشمنان به خوبی می‌دانند که ملت ایران در واقع دریاست و با سبو سبو برداشتن تمام نخواهد شد. ملت ایران وصل به خدای متعال و به نیروی لایزال الهی است و اینها یک بار دیگر ما را به یاد آن سخن زیبای حضرت امام رحمة الله علیه بعد از شهادت شهید بهشتی و یاران عزیزش انداخت که فرمودند: بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود.

امیدواریم که خدای متعال کمک کند آنهایی که هنوز خواب هستند یا خودشان را به خواب زده‌اند و دچار تغافل هستند بیدار شوند و بدانند که این ملت دشمنانی دارد که این دشمنان هرگز رضایت به اینکه این ملت در مسیر درست حرکت کند، ندارند و جز به نابودی این ملت فکر نمی‌کنند پس این ملت باید با حول و قوه الهی با تمسک به وحدت، با تمسک به نیروی ذاتی درونی خودش و نیروی جوانان، عالمان و دانشمندان خودش این مسیر را طی کند.

تهدیداتی که رئیس جمهور امریکا داشته نشان می‌دهد آنها تنها راهشان این حرکت‌های ذلیلانه و زبونانه است که با ترور پیش بروند.

مجامع بین المللی هم اگر راست می گویند باید وارد میدان شوند و چنین حرکت هایی شنیع‌ای که در مقابل قوانین حقوق بشری است و تروریسم واقعی رو ثابت می‌کند، موضع‌گیری کنند گرچه از آنها امیدی نیست و تقریبا همه‌شان در یک راستا است.

امیدواریم که خدای متعال همانگونه که در قرآن کریم فرموده این ضایع دردناک را انشالله برای ملت ایران جبران کند.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی یک بار دیگر ضمن محکوم کردن این جنایت درنده‌خویانه دشمن، برای خانواده این شهید عزیز صبر و عجر را مسئلت می‌کند و دانشگاهیان اعلام می‌کنند که تا آخر در مسیر عالمان شهید، دانشمندان شهید و در راه انقلاب اسلامی و در مسیری که شهدای عزیز ما که با ریل‌گذاری امامین انقلاب گذاشته‌اند، انشاالله حرکت خواهند کرد و انشاالله که به سامان خواهد رسید و به آن هدف نهایی که پیروزی حق بر باطل است با وعده‌ای که خدای متعال داده با زنان و مردان مومنی که چون پاره های آهن محکم ایستاده‌اند انشالله که این مسیر طی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید ترور خواب شهادت شهید فخری زاده کانون دانشگاهیان کانون دانشگاهیان خدای متعال ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد

رئیس هیئت ورزش روستای وبازی‌های بومی ومحلی شهرستان نهاوند گفت: در این دوره از مسابقات تیم مینی فوتبال شهید رسانه الله مراد نادری روستای تکه در دیدار فینال با نتیجه ۲ بر ۱ تیم شهید سهرابی را بردو تیم شهید پیرزادی با نتیجه ۳ بر ۱ در ضربات پنالتی تیم کانون هلال احمر را برد.

ترکاشوند گفت: در مسابقه دو صحرانوری به ترتیب در رده نونهالان و نوجوانان تیم شهید نادری با کسب ۴۰۰ امتیاز اول شد تیم کانون هلال احمر با کسب ۳۰۰ امتیاز دوم شد و تیم شهید سهرابی و پیرزادی با کسب ۲۵۰ امتیاز به صورت مشترک سوم شدند .

او گفت: در مسابقات دارت که ۲۰ نفر شرکت داشتند تیم شهید نادری با ۳۵۰ امتیاز اول شد تیم کانون هلال احمر دوم شد و تیم شهید پیرزادی سوم شد.

رئیس هیئت ورزش روستای وبازی‌های بومی ومحلی شهرستان نهاوند گفت: این مسابقات به مدت ۲ روز به صورت صبح و بعد از ظهر برگزار و در پایان با دادن مدال کاپ و هدایایی از برترین‌ها تقدیر و نفرات برتر به مسابقات استانی بازی‌های بومی و محلی معرفی شدند.

 ترکاشوند گفت: این مسابقات با کمک پایگاه بسیج کانون فرهنگی و هنری مساجد دهیاری و شورای اسلامی بخش مرکزی وهیئت ورزش روستای وبازی‌های بومی ومحلی شهرستان نهاوند و اداره ورزش و جوانان نهاوند برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • الازهر: گورهای جمعی غزه وحشی‌گری رژیم صهیونیستی را نشان داد
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • حماس بارها در طول مذاکرات نرمش نشان داده است
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • امیر سیاری: بدون حضور دانشگاهیان و جهادیان نمی‌توانستیم «موشک تاو» بسازیم
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح: باید به خدا اعتماد، توکل و حُسن ظن داشت