Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره آ پیرلو گفت مارادونا الگوی او بوده و در بچگی سعی کرده بود گلی مثل گل او به انگلیس بزند

بنونتو و یوونتوس در هفته نهم سری آ، شنبه شب در استادیوم چیرو ویگوریتو به مصاف هم می روند. به گزارش طرفداری، آندره آ پیرلو پیش از این دیدار مصاحبه ای با تلویزیون یوونتوس انجام داد و ابتدا در خصوص درگذشت مارادونا صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاد مارادونا برای همیشه در تاریخ فوتبال می ماند

مارادونا الگوی همه ما کودکانی بود که می خواستیم فوتبالیست شویم. جام جهانی 1986، اولین جام جهانی بود که دیدم و در آن جام مارادونا با آرژانتین قهرمان شد. وقتی بچه بودم، به باغ خانه مان می رفتم و تلاش می کردم تا گلی شبیه به گل او به انگلیس بزنم؛ همان گلی که او تمام بازیکنان حریف را دریبل کرد (گل قرن). یاد و خاطره این بازیکن خاص همیشه در تاریخ فوتبال باقی خواهد ماند. خوش شانس بودم که چند باری توانستم او را ملاقات کنم. البته از مارادونا یک عکس یادگاری هم دارم و خوشحالم که در آلبومم، چنین عکسی هست. 

بازی سختی مقابل بنونتو داریم

 بازی سختی مقابل بنونتو داریم. بنونتو حریف سختی است و در ضدحملات خوب کار می کند اما ما آماده هستیم. پیپو اینزاگی میلان را را ترک کرد تا کارش را از سری سی شروع کند. او دیوانه فوتبال است و قطعا به زودی به قله های موفقیت خواهد رسید. بازی های این فصل فشرده هستند و بازیکنان در ریکاوری کردن در زمانی کوتاه به مشکل می خورند. غیبت رونالدو؟ کریستیانو با یک جلسه استراحت موافقت کرد زیرا او پس از بازی های متعدد کمی خسته بود. بنابراین او طبق برنامه همراه با تیم به بنونتو نمی آید. 

همچنین بخوانید:

آندره آ پیرلو: خدای فوتبال درگذشت؛ بابت همه چیز ممنون دیگو 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آندره آ پیرلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی میر جلیلی، ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی، در تازه ترین گفتگوی خود، در واکنش به حواله های میلیاردی خودرو فوتبالیست ها، تاکید کرد: ما بدون حواله خودرو هم قهرمان می شویم.

همچنین، گل سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی به عنوان برترین گل در مراسم قهرمان ایران نیز انتخاب شد.

میرجلیلی پس از دریافت این عنوات گفت: یزدی صحبت می‌کنم و لهجه دارم و دم همه مردم گرم که به من رای دادند و امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم و جان خود را برای خوشحال کردن مردم، می‌گذارم.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899303

دیگر خبرها

  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان