Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران در پی ترور و شهادت شهید فخری‌زاده دانشمند صنعت دفاعی کشورمان، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم بابل در خانه ملت، پیامی منتشر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم 

انالله واناالیه راجعون

ترور ناجوانمردانه دانشمند پرتوان صنعت هسته ای کشورمان شهید فخری زاده بدست عناصر پلید و فرومایه صهیونیسم بین الملل موجب تالم وتاثر فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی گمان شهادت هنر مردان رشید و پاکباخته ایران اسلامی است که با نثار خون پا کشان شجره طیبه نهضت انبیایی امام روح الله (ره) را در کوران حوادث پرشمار تناور می سازند و اقدام تروریستی عناصرزبون و تحت انقیاد شیطان بزرگ در به شهادت رساندن چهره خدوم و صادق عرصه جهش علمی ،نشانه مسیر درست و نورانی طلایه داران پیشرفت و بالندگی این مرزوبوم به شمار می رود.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این عنصر فرهیخته و سرافراز به محضر مقام معظم رهبری ، خانواده گرانقدر ایشان و عموم همرزمان و همسنگران این شهید عالیمقام در عرصه فناوریهای نوین هسته ای، رجا واثق دارم در پرتو رشادتهای سروقامتان پرافتخار عرصه های دانایی و بالندگی، ایران اسلامی به قله های سعادت و افتخار همه جانبه دست خواهد یافت و کید و مکر دشمنان اسلام وانقلاب بر ملا و آشکار خواهدشد.

علی کریمی فیروزجایی

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شریف بابل در خانه ملت

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهید محسن فخری زاده مجلس شورای اسلامی استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه صبح روز چهارشنبه برگزار و محمدکاظم حججی به عنوان رئیس جدید انتخاب و معرفی شد.   در این مجمع رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون نیز برگزار شد و نفرات زیر انتخاب شدند:   محمد نصیری با ۴۱ رأی به عنوان نایب رئیس   زهرا بهشتی راد با ۴۱ رأی به عنوان نایب رئیس   سیروان عزیزی با ۴۱ رأی به عنوان خزانه‌دار   فرامرز رنجکش با ۳۷ رأی به عنوان کارشناس خبره   فاطمه واحدی با ۴۱ رأی به عنوان کارشناس خبره   حامد یادگاری دهکردی با ۴۰ رأی به عنوان نماینده هیئت‌های استانی   علی ایران‌منش با ۳۹ رأی به عنوان نماینده باشگاه‌های ورزشی ­

دیگر خبرها

  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید «محسن صداقت»
  • تبلور شهادت‌گونه در زندگی سردار شهید حجازی
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید
  • احترام نظامی به جایگاه هیئت رئیسه مجلس
  • تل‌آویو: اسماعیل یوسف‌باز را ترور کردیم