Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@08:28:11 GMT

واکنش انصارالله به ترور شهید فخری‌زاده

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۴۴۶۸

به گزارش جمعه شب پایگاه خبری المسیره، انصارالله در پیام تسلیتی بهمین مناسبت، با جمهوری اسلامی ایران ابراز همدردی کرده است.

انصارالله همچنین با محکوم کردن این ترور، بر حق ایران برای پاسخ دادن به عاملان این جنایت تاکید و یادآورشد که ترور دانشمندان بلندپایه ای در سطح فخری زاده، بیانگر تلاش دشمنان ابرای محروم کردن امت اسلامی از دستاوردهای علمی است، اما به اذن پروردگاه شکست خواهند خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه ها امروز به نقل از منابع صهیونیستی، از احتمال دست داشتن تل آویو در ترور فخری زاده دانشمند هسته ای ایران خبر دادند.

شبکه خبری المیادین جمعه شب به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کرد: مدیر کل پیشین وزارت امور راهبردی اسرائیل از فخری زاد به عنوان قاسم سلیمانی برنامه هسته ای ایران نام برد و گفت که چنین حادثه ای می تواند تنها از سوی تل آویو و واشنگتن انجام شود.

«یوسی کوبرفسر» افزود: فخری زاده، سلیمانی برنامه هسته ای ایران بود.

المیادین همچنین به نقل از رسانه های صهیونیستی به اظهارات اخیر نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اشاره کرد که گفته است: این هفته کارهای زیادی انجام دادم و نمی توانم در باره همه آنها حرف بزنم.

المیادین افزود: نتانیاهو با این اظهارات به طور تلویحی به مشارکت احتمالی اسرائیل در ترور فخری زاده دانشمند هسته ای ایران اشاره می کند.

عناصر تروریستی مسلح  بعدازظهر امروز (جمعه) خودرو حامل فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری را مورد حمله قرار داده و وی را به شهادت رساندند.

311311 کد خبر 1460322

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محسن فخری زاده دانشمند ایرانی انصارالله یمن هسته ای ایران فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۴۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی

رضا نصری تحلیل‌گر حوزه سیاست خارجی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: خدا می‌داند شبهه‌افکنی‌های بی اساس در مورد «ساخت قریب‌الوقوع بمب اتم» در فضای رسانه‌ای چه باری بر دوش وزارت امور خارجه، سازمان انرژی اتمی و دیپلمات‌های کشور می‌گذارد تا بلکه بتوانند اثرات سوء آن را خنثی کنند! تازه وقتی تکذیب کردند، این بار نوبت رسانه‌های مغرض آن‌طرفی می‌شود که ادعای اولیه را حقیقت جلوه دهند و دستگاه دیپلماسی را به «ماله‌کشی» متهم کنند!

طرح این قبیل ادعا‌های بی اساس، بنزین ریختن بر آتش ایران‌هراسی و جلب توجه افکار عمومی جهان به سمت ایران است. در حالی که می‌بایست تیتر اول رسانه‌ها «حمله اسرائیل به رفح باشد» - با کدام منطق به سود کشور تمام می‌شود؟

در روز‌هایی که وزارت امور خارجه رژیم اسرائیل در حال نامه‌نگاری به دولت‌های عضو سازمان ملل متحد و بر پا کردن کمپین‌های وسیع تبلیغاتی است تا برنامه موشکی ایران را تهدیدی برای اروپا و سایر کشور‌های جهان جلوه دهد، اینکه بگویید «تازه در ظرف یک هفته کلاهک هسته‌ای‌اش را هم سوار می‌کنیم» چطور قرار است به منافع ملی و امنیتی کشور کمک کند؟

پیش از این کریمی قدوسی نماینده مجلس دوازدهم و عضو کمیسیون امنیت ملی در پستی شبهه‌دار با هشتگ اقتدار ایران نوشت: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.

دیگر خبرها

  • واکنش نوری قزلجه به ادعاهای عجیب کریمی قدوسی درباره برنامه هسته ای ایران
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • دروغ هایی که درباره ماجرای ریزپرنده ها گفته شد | اسرائیل پاسخ عملیات وعده صادق را داد؟
  • واکنش وزیر جنجالی اسرائيلی به انتقادها