Web Analytics Made Easy - Statcounter

همین دو سال پیش بود که یک سرمربی لیگ برتری کنسرت گذار ایرانی فعال در ارمنستان را به کادر خود اضافه کرد و خبرساز شد. حالا یک سرمربی ایرانی دیگر بدنسازی تیمش را به یک کنسرت گذار سپرده است!

 تیمی که ابتدای فصل تصور می شد یکی از مدعیان باشد، تا به حال عملکرد بدی داشته و سرمربی اش حاشیه امنیت ندارد.

 به گزارش طرفداری، با گذشت سه هفته از آغاز لیگ بیستم، برخی تیم ها رفته رفته شرایط آرمانی پیدا می کنند و برخی دیگر بازی به بازی تحلیل می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان معتقدند تیم هایی که به درستی بدنسازی نکرده اند، زودتر از سایرین به مشکل می خورند. از نگاه آنها تیمی که بدنسازی درست و اصولی انجام داده باشد، با گذشت چند هفته، به شرایط آرمانی می رسد اما تیمی که بدنسازی را جدی نگرفته باشد، خیلی زود به مشکل می خورد.

البته برخی تیم ها به دلیل کمبود وقت نتوانستند به درستی بدنسازی کنند و برخی تیم ها هم مربی بدنساز خوبی نداشتند. نمونه اش یک تیم تقریبا مدعی که گویا سرمربی اش کار بدنسازی تیم را به یک مربی گمنام سپرده است.

 درباره این بدنساز گفته می شود این شخص در ترکیه کنسرت گذار بوده و البته یک باشگاه بدنسازی را هم اداره می کرده و جناب سرمربی در یکی از سفرهایش به ترکیه با این کنسرت گذار آشنا می شود و در ادامه رفاقت شان، بدنسازی تیم لیگ برتری را به او می سپارد!

گویا باشگاه بعد از چند ماه از آغاز فعالیت این مربی بدنساز که اطلاعی از بدنسازی فوتبال ندارد، به شغل اصلی او که در ترکیه برای خوانندگان ایرانی مقیم لس آنجلس و اروپا، کنسرت می گذاشته، پی می برد و یکی از دلایل اختلاف شدید باشگاه با این سرمربی هم به همین موضوع برمی گردد.

صد البته بازیکنان تیم هم به شدت از تمرینات بدنسازی این کنسرت گذار که اولین تجربه مربیگری اش را سپری می کند، شاکی هستند و تمرینات غلط او را دلیل ناآمادگی بدنی خودشان می دانند.

 جالب است بدانید پیش از این هم یکی از مربیان مطرح لیگ برتری در سفری که به ارمنستان داشت، با یک کنسرت گذار ایرانی مقیم ایروان آشنا شد و سال بعد، او را به عنوان همکار به کادر خود اضافه کرد اما مربی موردنظر کار تخصصی بدنسازی را به کنسرت گذار فعال در ارمنستان نسپرده بود و تقریبا تمام اطرافیانش می دانستند وظیفه اصلی این عضو جدید، فراهم کردن تفریحات جناب سرمربی است ولی این یکی در ادامه شاهکارهایش، کار تخصصی بدنسازی تیم را به صرف این که رفیق تازه اش در ترکیه باشگاه بدنسازی اداره می کرده، به یک کنسرت گذار سپرده است!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بدنسازی تیم کنسرت گذار لیگ برتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۴۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) پریناز ایزدیار همزداش را پیدا کرد؛ شباهت عجیب دو بازیگر زن ایرانی و ترکی!

تصویری از شباهت پریناز ایزدیار به فحریه اوجن بازیگر مشهور ترکیه‌ای مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

پریناز ایزدیار از چهره‌های مشهور عرصه بازیگری در ایران است. بسیاری از مخاطبان فیلم و سریال پریناز ایزدیار را با بازی در سریال زمانه و بسیاری دیگر با بازی در سریال شهرزاد می‌شناسند. پریناز ایزدیار در سینما نیز خوش درخشیده و برای فیلم ابد و یک روز جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر را تصاحب کرد. پریناز ایزدیار ۳۷ ساله و مجرد است.

تصویری از شباهت پریناز ایزدیار به فحریه اوجن بازیگر مشهور ترکیه‌ای مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

ایران و ترکیه دو کشور همسایه هستند و مردمان هر دو کشور چهره‌های شرقی و تقریبا مشابهی دارند. بسیاری از طرفداران سینما‌های این دو کشور، به مقایسه چهره بازیگران ایرانی و ترکی پرداخته و شباهت‌های زیادی را نیز میان قیافه‌های آنها پیدا کرده‌اند.

شباهت حالت چشم‌ها، لب‌ها و بینی این دو بازیگر توجهات را جلب کرده است. البته برخی نیز معتقدند که پریناز ایزدیار و فحریه اوجن خیلی هم شبیه نیستند.

خانم اوجن همسر بوراک اوزچویت بازیگر مشهور ترکیه است.

tags # پریناز ایزدیار سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ووشوکار ایرانی طلایی شد
  • درخشش طلا بر گردن ووشوکار ایرانی
  • (تصاویر) پریناز ایزدیار همزداش را پیدا کرد؛ شباهت عجیب دو بازیگر زن ایرانی و ترکی!
  • «س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد
  • نگاهی به «مست عشق» از تعطیلی تا اکران/ حواشی بی‌پایان یک اثر فاخر
  • نگاهی به «مست عشق» از تعطیلی تا اکران/حواشی بی‌پایان یک اثر فاخر
  • عبور «مست عشق» از هفت خان
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳