Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@20:04:25 GMT

کنایه سنگین مهدی قائدی به پرسپولیسی‌ها + عکس

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۴۵۷۹

کنایه سنگین مهدی قائدی به پرسپولیسی‌ها + عکس

رویداد۲۴ مهدی قائدی، بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران بعد از برد آبی‌پوشان مقابل ماشین‌سازی تبریز در فضای مجازی پیامی را منتشر کرد.بیشتر بخوانید: پیغام قاتل استقلال به قائدی+ عکس
پُست اینستاگرامی ستاره استقلال که همراه با ۶ قلب آبی است را در زیر می‌بینید. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مهدی قائدی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۴۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

حکم صادره توسط کمیته انضباطی موجب شد استقلال دروازه‌بان ثابت خودش را از دست بدهد و در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم از وجود حسینی محروم شود. حالا چاره دیگری وجود ندارد جز اینکه جواد نکونام به محمدرضا خالد آبادی میدان بدهد. سنگربان ۲۳ ساله‌ای که قبلا عضو تیم‌های پایه‌ای پرسپولیس بود و تابستان پارسال در یک کشمکش پر سر و صدا به استقلال پیوست تا به عنوان دروازه‌بان ذخیره آبی‌پوشان پایتخت پشت سر حسینی قرار بگیرد. دروازه‌بانی که سابقه حضور در رقابت‌های لیگ برتر را دارد و فصل قبل پیراهن هوادار را بر تن می‌کرد، اما در این فصل تاکنون مجال حضور در میدان را پیدا نکرده و حالا اولین مسابقه‌اش یکی از حساس‌ترین دیدار‌های آبی پوشان در کورس قهرمانی تلقی می‌شود و همین مسئله مسئولیتش را به مراتب سنگین‌تر می‌کند. البته خالد آبادی قطعاً می‌داند اگر مقابل تراکتور بدرخشد، شرایطش در استقلال به مراتب بهتر می‌شود و نکونام به او بیش از هر زمان دیگری اعتماد خواهد کرد. در نگاه خوشبینانه می‌توان گفت اگر محمدرضا چهارشنبه هفته آینده برابر تراکتور نمایش مطلوبی ارائه کند و دروازه خود را بسته نگه دارد، شاید تا قبل از پایان رقابت‌های لیگ بیست و سوم باز هم فرصت حضور در میدان به او داده شود. البته تاکید می‌کنیم شاید!

نمایش رویایی مقابل اردن

محمدرضا خالد آبادی فصل قبل در ۶ مسابقه هوادار کلین شیت کرد و همین مسئله موجب شد تا در لیست جواد نکونام برای استقلال قرار بگیرد. او در بازی‌های آسیایی هانگژو هم عضو کاروان تیم ملی امید کشورمان بود که البته موفقیتی کسب نکرد، ولی خرداد ماه پارسال هنگامی که در معیت تیم امید برای پیکار‌های غرب آسیا به عراق رفته بود، خاطره تلخی را برای اردنی‌ها به یادگار گذاشت. تیم امید ایران با هدایت رضا عنایتی به مرحله نیمه نهایی آن مسابقات رسید و کار به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضیافت پنالتی‌ها، خالدآبادی دو ضربه را مهار کرد تا نقش بسیار مهمی در فینالیست شدن ایران ایفا کند. مسابقاتی که در نهایت با قهرمانی عراق و نایب قهرمانی ملی‌پوشان کشورمان تمام شد. در مورد خالد آبادی باید به این نکته هم اشاره کنیم که او همراه با هوادار به لیگ برتر صعود کرد و رضا عنایتی علاوه بر تیم ملی امید، در تیم هوادار هم مربی این سنگربان جوان بوده است.

نقش مربی پرسپولیسی

یکی از مربیانی که در پیشرفت خالدآبادی تاثیر مهمی داشته، دروازه‌بان اسبق پرسپولیس است. داوود فنایی دروازه‌بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی که فصل قبل مربی دروازه‌بانان هوادار بود، به خالدآبادی اعتقاد فراوانی داشت و معتقد بود این سنگربان استعداد خوبی دارد به همین خاطر روی او متمرکز شد و به ساکت الهامی سرمربی وقت هوادار هم توصیه کرد این جوان را مد نظر قرار بدهد. زحمات خالد آبادی، تمرینات ویژه فنایی، و البته اعتماد ساکت الهامی موجب شد تا این دروازه‌بان فصل قبل روز‌های خوبی را در لیگ برتر سپری کند و حالا باید ببینیم با پیراهن استقلال هم شرایط مطلوبی برایش فراهم خواهد شد یا اینکه...

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت‌اللهی + فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت اللهی + فیلم