Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در بیانیه ای شهادت محسن فخری‌زاده را تسلیت گفت و این اقدام تروریستی را محکوم کرد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: ترور کوردلانه و ناجوانمردانه رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع که از دانشمندان برجسته کشور محسوب می شد، بار دیگر دشمنی و خباثت بدخواهان این ملت و نظام را برملا کرد که برای دستیابی به اهداف و توطئه های شوم خود، شخصیت های دانشمند و علمی را ترور و به شهادت می رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: قطعاً دشمنان ملت ایران که در اجرای سیاست‌های تحریم و فشار حداکثری ناکام مانده‌اند، از خشم و عصبانیت به این گونه اقدامات بزدلانه و رذیلانه روی آورده‌اند. 

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل ضمن هشدار درباره اینکه مسببان پیدا و پنهان ترور شهید فخری‌زاده در انتظار انتقام ملت ایران باشند، تاکید کرد: چنین اقداماتی هرگز نمی‌تواند استواری ملت ایران را در راه مقاومت و شکست توطئه‌های دشمن جنایتکار و دستیابی به توسعه و پیشرفت علمی متوقف نماید و ملت ایران انتقام خون این شهید والامقام را از عوامل تروریست و حامیان آنان خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید مقام معظم رهبری ترور علی اکبر ولایتی محسن فخری زاده ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۴۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام سپاه از اسراییل دل مردم را شاد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید روح الله حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اسفرورین با اشاره به عملیات وعده صادق تاکید کرد: این عملیات و انتقام سپاه دل همه مردم را شاد کرد و نشان داد سپاه و جمهوری اسلامی در وعده خود صادق است.

وی با بیان اینکه تشکیل سپاه ناشی از هوشمندی امام (ره) بود، اضافه کرد: سپاه و بسیج شجره طیبه ای است که تنها یک مرکز نظامی نیست بلکه در هر عرصه مورد نیاز انقلاب و مشکلات عدیده ای که برای مردم به وجود آمد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشادوش مردم بوده‌اند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه رسانه‌ها به دنبال کمرنگ جلوه دادن عملیات وعده صادق هستند، ادامه داد: عملیات وعده صادق پاسخ به یک تهاجم از سوی دشمنان بود.

وی بیان کرد: این عملیات برای نابودی اسرائیل نبود بلکه هدف آن حمله به مراکز نظامی اسرائیل و نشان دادن ضعف سپرهای دفاعی رژیم صهیونیستی بود.

امام جمعه اسفرورین با بیان اینکه امریکایی‌ها به ناتوانی و شکست اسرائیل اعتراف کردند، تصریح کرد: به اعتراف امریکایی‌ها ایران محافظت شده ترین پایگاه هوایی اسرائیل را مورد هدف قرار داده و تخریب کرد و نشان داد اسرائیل هیچ دفاعی در برابر موشک‌های ایران ندارد.

وی با بیان اینکه این عملیات تحقیر کامل رژیم صهیونیستی بود، تاکید کرد: ایران می‌توانست این پهپاد ها را از لبنان و یا کشور دیگری بفرستد اما این کار را نکرد و مستقیم از خاک خود این کار را انجام دهد.

کد خبر 6082532

دیگر خبرها

  • انتقام سخت گرفته نشده است
  • ایران در عملیات صادق دنبال انتقام گیری نبود
  • انتقام سپاه از اسراییل دل مردم را شاد کرد
  • مقام ایرانی به رویترز: هیچگونه حمله موشکی به خاک ایران صورت نگرفته /المیادین: چیزی جز یک حباب رسانه ای نبود /تمسخر اسرائیل از سوی رسانه های عربی 
  • اینفوگرافیک | ۴۵سال جنایت عبری علیه ایران
  • یوزهای ایرانی آماده انتقام از سامورایی‌ها
  • چهار مقام ارشد ایرانی که ارتش اسراییل معرفی کرد
  • مشاور امنیت ملی آمریکا: تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال می‌کنیم
  • واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند
  • ادعای بزرگ درباره چگونگی پاسخ به ایران؛ از حمله به انبار تسلیحاتی تا عملیات ترور!