Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با اشاره به نشستن با دشمن پای میز مذاکره، نهایت ظلت و مذلت، گفت‌: دشمن دنبال حذف مهره‌های ارزشمند، کلیدی و کسانی که به هیمه استکبار جهانی و رژیم آمریکا خدشه وارد کرده اند؛ است. سردار احمد عبداللهی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به شهادت محسن فخری‌زاده، گفت: ضمن عرض تبریک و تسلیت دانشمند هسته‌ای بزرگ کشور شهید محسن فخری‌زاده به مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران، دشمن دنبال حذف مهره‌های ارزشمند، کلیدی و کسانی که به هیمه استکبار جهانی و رژیم آمریکا خدشه وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ترور دانشمندان هسته‌ای، سرداران و عزیزان سپاه و ارتش و مسؤلان بلند رتبه ایران در تاریخ انقلاب اسلامی و ترور شهید محسن فخری‌زاده که نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم به نام ایشان اشاره کرده است، نشان‌دهنده برنامه ریزی دشمن است و جزء اهداف مهم آن‌ها است.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه تصریح کرد: ما نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شویم، باید بدانیم دشمن، دشمن است و به دوست تبدیل نمی‌شود و سر مذاکره نشستن با دشمن، نهایت ذلت و مذلت است.  
ماهیت رژیم آمریکا و صهیونیستی تغییر ناپذیر است
عبدالهی تأکید کرد:دولت مردان و آهاد مردم بدانند ماهیت استکبار، رژیم صهیونیستی و رژیم آمریکا تغییر نا پذیر است، هر گروه و حزبی که در این کشور‌ها وحتی اروپایی‌ها بیایند با نظام جمهوری اسلامی ما همواره در ستیزند.  
هدف رژیم آمریکا، حذف نظام جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت
معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با اشاره به اینکه دشمن با اسلام در ستیز است، اضافه کرد: باید هوشیار باشیم، چه ترامپ و یا بایدن همه این‌ها حذف نظام جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت را در برنامه دارند.

عبدالهی افزود: به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری نباید از دستکش مخملی در دست چدنی رژیم آمریکا فریب بخوریم، متأسفانه همواره می‌بینیم رفتار‌هایی برامده از کج فهمی و یا وادادگی این افراد در مواضع با دشمن است.   بیشتر بخوانید: اعلام بخشی از اقدامات شهید فخری‌زاده؛ از لیزر پدافند هوایی تا شناسایی هواپیما‌های متجاوز از طرق غیرراداری  
اصرار برخی بر حذف واژه دانشمند هسته‌ای، نشانه کج فهمی است
معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه ادامه داد: شهید فخری زاده یکی از دانشمندان بزرگ هسته‌ای کشور به تعبیری پدر هسته‌ای کشور از اساتید بزرگ و نامی ما در این حوزه هستند، متأسفانه برخی‌ها اصرار دارند از جراید و صدا و سیما واژه دانشمند هسته‌ای حذف شود، گویای این وادادگی هاست.

عبدالهی افزود: ملت ما باید هوشیار باشند که در همه شرایط پشتیبان مقام معظم رهبری باشند و همواره در مسیری که ایشان ترسیم می‌کنند، حرکت کنیم.  
برخی مسؤلان غرب زده در داخل بدانند، خون شهدا یقه‌یشان را می‌گیرد
معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه اظهار کرد: برخی از غرب زده‌ها در کشور مسؤلیت دارند، این‌ها بدانند خون شهدای یقه‌یشان را خواهد گرفت.

انتهای پیام/ برچسب ها: سپاه شهید فخری زاده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاه شهید فخری زاده رژیم آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه، نهادی مردمی و مرتبط با مردم است

مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: سپاه نهادی مردمی و مرتبط با مردم است و دشمن علیرغم تلاش های بسیار نتوانسته است بین مردم و این نهاد برخاسته از بطن مردم فاصله ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حجت الاسلام حسین علیی، اظهار کرد: سپاه پاسداران نهادی مردمی و برخاسته از بطن مردم است و به خاطر همین پیوند عمیق، دشمنان علیرغم تبلیغات گسترده نتوانسته‌اند بین این نهاد مقدس و مردم فاصله ایجاد کنند.

وی افزود: لباس پاسداری لباس جهاد و عزت برای ماست و حضور سپاه در عرصه‌های مختلف انقلاب نظام اسلامی را از کید و گزند دشمنان مصون نگه داشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) بیان کرد: پاسخ قاطعانه سپاه پاسداران به رژیم منحوث صهیونیستی افتخار آفرین و نشانه اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و مسبب افزایش غرور ملی شد.

وی ادامه داد: رژیم منحوس اسرائیل از ابتدای شکل‌گیری زمینه خشونت و محروم کردن یک ملت از حق طبیعی خود را فراهم کرده و در ماه‌های اخیر نیز جنایت‌های خود را به اوج رسانده است و با وجود همه جنایت‌ها نه تنها هیچ بازدارندگی در این نظام مناسبات بین المللی ناسالم انجام نمی‌شود، بلکه تشویق هم می‌شود.

علیی در ادامه نابودی رژیم صهیونیستی را قطعی عنوان و افزود: این رژیم با سیلی محکمی که از رزمندگان اسلام خورد بر همه جهانیان ثابت شد که علیرغم حمایت تمامی قدرت‌های جهانی از این رژیم جعلی، وعده الهی در مورد نصرت و پیروزی مسلمانان نزدیک است.

کد خبر 747071

دیگر خبرها

  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • سپاه، نهادی مردمی و مرتبط با مردم است