Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قرچک در پی شهادت دانشمند هسته ای کشورمان "شهید فخری زاده" پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ متن پیام بدین شرح است:

عصر جمعه ها خود دلتنگ و سنگین است ، چه رازی است که دل غریبی می کند و هوای اشک آسمان جان را ابری می کند ،  در صبحی از این جمعه های عاشقی پر پرواز پرستویی شیدا به خون آغشته شد و یک دنیا سوگ و ماتم بر سر ملتی مظلوم آوار گشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن صبح هنوز شب نگشته است و رخت عزا برتن شقایقهای ماست که عصر امروز باز هم نغمه ی جانسوز منادی راحیل ،  خبر از داغی بر جان بی رمق ما می نوازد .

عزیزی دگر ، جان جانانی دیگر ، پر و بال کبوتری دیگر به خون آغشته شد و مارش عزا به ارشه تار به سوگ نشست . طنین دل سایه شوم نفاق را بار دیگر به دیده ، شاهد گشت و عروج شهیدی بلند بالا و نیکو تبار و حسینی سیرت را به تماشا گذاشت .

چه کسی باور می کند در این دوران سیاه و ظلمت نوری به وسعت خورشید بر زمین دوباره بتابد و دریای آرام دل را باز طوفانی کند . خداوند خود شهید است و شهیدان را شهود . راه شهادت کور شدنی نیست تا آزادمردان پیکار زنده هستند و با شهادت جاودانگی می یابند.

  شهید عزیز ملت ما دکتر فخری زاده اکنون از آسمان ناظر ماست و در آغوش یاران سماویش، ما را فراموش نکن و دعا کن تا لیاقت خونین پرواز کردن از ما سلب نگردد که دنیا با مرگ سفید اعتبار ندارد . ای داغ تازه بر جگر نشسته، آرام نمی گیریم تا انتقام خون بنا حق ریخته ات را نگیریم و در باغ شهادت را به انتظار خواهیم نشست تا کی به روی ما باز گردد .خود دعایمان کن .

رهرو راه شهدا حجت اله اسماعیلی امام جمعه قرچک

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام جمعه قرچک شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل شهادت شهید سلطانی‌نژاد به هلاکت رسید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار جلیلیان، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: لحظاتی قبل، ماموران، با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی دقیق، مخفیگاه عامل این جنایت را شناسایی و با هماهنگی لازم به محل اعزام شدند که قاتل، با مشاهده مأموران، اقدام به تیراندازی به سمت آنان نمود که در اقدام متقابل پلیس، به هلاکت رسید.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان گفت: ضمن دستگیری دو همدست وی، از مخفیگاه شان، یک قبضه سلاح کلاشینکف و سه دستگاه خودرو نیز کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از وطن تا حرم؛ ذاتِ این خاک قهرمان‌پرور است
  • روایت شهادت شهید فرهمند در جبهه غرب کشور
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • پیام کوتاه حاجی زاده به اسرائیل: 100 درصد می‌زنیم
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا
  • عملیات وعده صادق ، سیلی محکم به اسرائیل و آمریکا
  • (ویدیو) حاج آقا دانشمند: دوست دارم کنسرت بروم اما می‌ترسم
  • علم الهدی : در صورت هر حماقت اسرائیل ، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد
  • عامل شهادت شهید سلطانی‌نژاد به هلاکت رسید