Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در پیامی ترور شهید فخری زاده، را تسلیت گفت.

خبرگزاری میزان - مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در پیامی ترور شهید محسن فخری زاده از دانشمندان بنام کشور را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

میان مؤمنان، مردانی هستند که برسر پیمانی که با خدا بستند، صادقانه ایستادند؛ برخی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهادت سردار سرافراز پژوهش و نوآوری، شهید دکتر محسن فخری زاده مهابادی که سالیان عمر پربرکت خود را در راه توسعه دانش و فناوری و خدمت به امنیت مردمان سرزمینش گذراند، موجی از اندوه همراه با خشم از این اقدام تروریستی و غیرانسانی را به همراه داشت و بی تردید بر انگیزه دانشمندان و پژوهشگران ایرانی و ملل آزادیخواه و تحت ظلم و ستم در مبارزه با جرثومه استثمار و استکبار جهانی و تروریسم دولتی افسارگسیخته و حامیان پیدا و نهان آن خواهد افزود.

اعضای خانواده بزرگ نظام سلامت در کنار ملت بزرگ ایران اسلامی، در این مصیبت، داغدار و عزادار هستند و البته با گام‌هایی بلندتر و موثرتر، مسیر مقاومت، رشادت و فداکاری شهدای مظلوم و دانشمندان شهید خود را با انگیزه و سرعت دوچندان ادامه خواهند داد.

سنت و مشیت الهی بی تردید نشان از آن دارد که خون پاک شهدا، الهام بخش جوانان این مرز و بوم و ملل مظلوم جهان و محرّک قلوب مومنین درجهت اعتلا و سرافرازی همه جانبه میهن اسلامی و مقاومت ملل مظلوم و مستضعفان خواهد بود.

والعاقبه للمتقین

انتهای پیام/

 

برچسب ها: ترور فخری زاده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترور فخری زاده فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۴۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به 34 هزار و 262 شهید رسید

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که رژیم اشغالگر در 24 ساعت گذشته 6 جنایت مرتکب شد که در نتیجه آن 79 فلسطینی به شهادت رسیدند و 86 فلسطینی دیگر زخمی شدند.

وزارت بهداشت نوار غزه تأکید کرد که شمار شهدای تجاوز رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر تا کنون به 34 هزار و 262 شهید رسید و شمار زخمی ها نیز به 77هزار و 229 نفر رسید.


 

دیگر خبرها

  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • شمار شهدای غزه به 34 هزار و 262 شهید رسید
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان