Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@07:53:59 GMT

عرضه اتومبیل جدید تسلا به بازار اروپا

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۴۷۱۴

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت اتومبیل‌سازی تسلا ، سعی دارد بازار فروش محصولات خود در اروپا را گسترش دهد و بخش جدیدی را ایجاد کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این مجموعه ممکن است برای توسعه بازار اتومبیل‌های الکتریکی خود در اروپا نمونه‌ای کامپکت و یا هاچ‌بک را به بازار این قاره وارد کند.

مدیرعامل شرکت تسلا روز گذشته در مصاحبه خود با خبرنگاران به صورت آنلاین گفت: "احتمالا عرضه یک خودروی کوچک در اروپا می‌تواند ایده کارساز و موفقی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مدلی که مانند اتومبیل‌های هاچ‌بک یا نمونه‌ مشابه به آن باشد".

گفتنی است؛ هدف تشکیل این کنفرانس اینترنتی مصاحبه درباره باطری‌های خودرو بود که توسط دولت آلمان شکل گرفت.

جزئیات صحبت‌های ایلان ماسک با دولت آلمان

ایلان ماسک در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت: "در آمریکا اتومبیل‌های موفق و پرطرفدار معمولا بزرگ‌تر هستند چرا که خریداران تمایل بیشتری به آن‌ها دارند. اما در اروپا معمولا خودروهای کوچک‌تر طرفداران بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند". وی در طی این جلسه آنلاین همچنین اظهار داشت که در سفر قبلی خود به آلمان برای پارک کردن اتومبیل Tesla Model X خود با مشکل بسیاری مواجه بوده است. اتومبیل‌های Tesla Model X حدود پنج متر طول دارند و به همین دلیل پارک کردن آن‌ها در خیابان‌های اروپا و حتی آسیا کمی دشوار است.

دومین مرد ثروتمند جهان طی صحبت‌های خود همچنین گفت: "من در حال راندن اتومبیل مدل ایکس خود در برلین بودم و هیچ جای مناسبی را برای پارک کردن خودرو پیدا نکردم". شرکت تسلا در حال حاضر چهار مدل اتومبیل را به بازار جهانی عرضه می‌کند. تمامی خودروهای این شرکت طول بسیار بیشتری نسبت به اتومبیل‌هایی همچون Golf شرکت فولکس واگن دارند. به همین دلیل ایلان ماسک باور دارد برای بازار اروپا اتومبیل‌های کوچک موفق‌تر عمل خواهند کرد.

گفتنی است؛ این مجموعه در نظر دارد وانت Cybertruck خود را نیز تا دو سال آینده به بازار جهانی عرضه کند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اروپا شرکت تسلا اروپا اتومبیل های الکتریکی ایلان ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۴۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلا نیروهایش را اخراج می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یو اس نیوز، مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا از اخراج بیش از ۱۰ درصد نیروی کار این شرکت خبر داد.

تسلا حدود ۱۲۷ هزار نیروی کار دارد و تصمیم جدید حدود ۱۴ هزار نفر را شامل می شود.

دو هفته پیش این شرکت تولید کننده خودروهای برقی از کاهش فروش خود در سه سال گذشته خبر داد.

این شرکت چندملیتی هشدار داده در سال جدید میلادی هم رشد فروش به طور قابل توجهی ضعیف تر از هدف اعلام شده خواهد بود.

اخیراً یک پرونده جدید هم علیه این شرکت خودروساز به اتهام نقض قانون پرداخت دستمزد کارگران در دادگاه کالیفرنیا باز شده است.

این پرونده از سوی دو نفر از کارگران سابق تسلا در دادگاه منطقه‌ای ساکرامنتو مطرح شده و آنها از جانب هزاران نفر از کارگران تسلا خواستار دریافت ۵ میلیون دلار خسارت از این شرکت شده اند.

کد خبر 6080169

دیگر خبرها

  • تسلا ۱۴ هزار نفر از کارکنانش را اخراج می‌کند
  • تصمیم ایلان ماسک برای ایجاد تغییرات انقلابی در تسلا
  • موتورلا اج ۵۰ پرو وارد بازار اروپا شد
  • اخراج ۱۰ درصد کارکنان تسلا
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی در اصفهان
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزل در اصفهان
  • تسلا کارگرانش را اخراج می کند
  • تسلا نیروهایش را اخراج می کند
  • تعدیل بیش‌ از ۱۰ درصد از کارمندان تسلا توسط ایلان ماسک
  • بیش از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند