Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام طهماسبی، امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به هراس استکبار جهانی از قدرت هسته‌ای و علمی ایران، گفت: ترور شهید «فخری زاده» نشانه ضعف و استیصال دشمن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: شهادت محسن فخری زاده دانشمند، متعهد و انقلابی کشورمان را محکوم می‌کنیم، دشمنان اسلام و ایران انقلابی بدانند که با این شهادت‌ها عزم ما جزم‌تر، اراده ما قوی‌تر و راه این دانشمندان بزرگ، بیش از پیش ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به هراس استکبار جهانی از قدرت هسته‌ای و علمی ایران، افزود: این اقدام کینه، ضعف و ناتوانی دشمن را اثبات کرد و نشان داد دشمنان اسلام قدرت رویارویی با ایران در عرصه‌های مختلف را ندارند.

امام‌جمعه کوهدشت ضمن انتقاد از جریانى که علی‌رغم این جنایت‌ها همچنان به دنبال مذاکره با آمریکا هستند، عنوان کرد: خط سازش و منفعل بدانند که ملت ایران هرگز از اهداف امام (ره)، شهیدان عزیز و راه نورانی رهبر معظم انقلاب کوتاه نخواهند آمد.

وی تصریح کرد: استکبار هرگز نسبت به کینه دیرینه‌اش، کوتاه نخواهد آمد و متأسفانه این خیال خام است که بعضی تصور می‌کنند که استکبار حق ملت ایران را به رسمیت بشناسد ما حقمان را با مقاومت، سازش‌ناپذیری و انقلابی گری خواهیم گرفت.

طهماسبی گفت: ملت بزرگ ایران منسجم‌تر، مقاوم‌تر و با مدیریت جهادی و انقلابی، در این مسیری که امام (ره) برای ما گشوده و هم‌اکنون مقام معظم رهبری هدایت این مسیر الهی و مردمی را بر عهده دارد، با بصیرت و مقاومت، این دیو هفت‌سر را با زانو درخواهیم آورد و ان‌شاءالله صبح پیروزی نهایی در سایه عزت، بسیار نزدیک است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۴۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله علم‌الهدی: سپاه در عملیات وعده صادق استکبار را ذلیل کرد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت‌الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد افزود: در واقع سپاه موفق شد با ارائه قدرت خود، مقابل جریان استکبار بایستد و به اذعان کارشناسان و تحلیل بین‌المللی، اثبات کند ایران امروز با گذشته متفاوت است. وی ادامه داد: ایران نشان داد اگر قرار باشد یک روز وارد میدان شود، هیچ نقطه و مکانی از استکبار در منطقه باقی نخواهد ماند.
  امام جمعه مشهد تصریح کرد: این دستاورد در شرایطی تحقق یافت که نیروی سپاه از تسلیحات قدیمی خود استفاده کرد و اگر قرار بود از تجهیزات جدید استفاده کند، نقطه آبادی از اسرائیل باقی نمی ماند.
  وی عنوان کرد: پس از این عملیات مقامات آمریکایی که پیش از این بارها حمایت همه‌جانبه خود از اسرائیل را اعلام کرده بودند، بیان داشتند در مقابل پاسخ ایران حمله نظامی نخواهند داشت.
  آیت الله علم الهدی با اشاره به خطای تحلیلی برخی از رسانه های داخلی در خصوص عملیات سپاه گفت: برخی از رسانه ها و فضای مجازی، توفیق این عملیات را در تعداد کشته زیاد از دشمن، بالا بودن خسارات و مورد هدف قرار دادن اهداف خاص می دانستند که باید به آنها گفت هدف اصلی این عملیات نشان دادن قدرت به جریان استکباری است.
  امام جمعه مشهد گفت: استکبار به سردمداری آمریکا به دنبال براندازی اسلام است و در این مسیر از فرزندان نامشروع خویش از جمله اسرائیل بهره می گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طهماسبی: دفاع بازدارنده و پیشگیرانه نه تنها حق بلکه یک وظیفه است
  • شکسته شدن هیمنه استکبار با ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران
  • آیت‌الله علم‌الهدی: سپاه در عملیات وعده صادق استکبار را ذلیل کرد
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالین اسرائیل غاصب و استکبار جهانی را هویدا ساخت
  • حمله به اسراییل سیلی محکمی به جبهه استکبار جهانی بود
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالی اسراییل را شکست
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • انجام عملیات وعده صادق در سایه ولایت مداری
  • ایران در عملیات «وعده صادق» قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت