Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@14:31:58 GMT

طراوت و زیبایی باران پاییزی در شهر یاسوج

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۴۷۷۲

طراوت و زیبایی باران پاییزی در شهر یاسوج

بارش باران در پایتخت طبیعت جلوه های زیبای آفرینش را در فصل پاییز به نمایش گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس  شهر یاسوج دارای طبیعت بکر و مناطق گردشگری فراوان است، این بارش ها در ارتفاعات سبب جاری شدن چشمه ها، در جنگل های بلوط سبب سیراب شدن درختان، و برای انسان ها وسیله شور و نشاط خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین رابطه شهر یاسوج و  فصل پاییز زیبایی های خود را دارد و از این فصل به نام فصل خزان نام برده می شود،در این فصل رنگ برگ درختان از سبز به زرد متمایل می شود و طبیعت آماده خواب زمستانی می شود، اما بارش باران به طبیعتT  بهاری سبز و با طراوت را نوید می دهد.

 

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۴۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بارش کم‌سابقه باران و جاری شدن سیل در دبی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها