Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دفتر رییس جمهوری در پیام تسلیت خود بابت ترور شهید فخری زاده گفت: بدون تردید همه عوامل و ایادی این حرکت مزورانه به زودی شناسایی و پاسخ سخت و کوبنده ملت ایران را دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمود واعظی در پیامی با تسلیت شهادت دانشمند برجسته و محقق عالی رتبه حوزه دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده، تاکید کرد که بی تردید تمام عوامل و ایادی این حرکت مزورانه با تلاش نیروهای نظامی و امنیتی بزودی شناسایی و پاسخ سخت و کوبنده ملت ایران را دریافت خواهند کرد و بار دیگر تمام امیدهای آنها به یاس تبدیل خواهد  کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این پیام آمده است: ترور دانشمند برجسته و محقق عالی رتبه حوزه دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده از سوی ایادی مزدور استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب بار دیگر نگرانی و خشم دشمنان کینه توز و سرخورده ملت ایران را نسبت به پیشرفت های نظامی و دفاعی کشور آشکارتر کرد.

واعظی یادآورشد که اینجانب شهادت این خدمتگزار متعهد و پر تلاش عرصه دفاعی کشور را به ملت شریف و انقلابی ایران، همه همکاران و به ویژه خانواده گرامی ایشان تسلیت می گویم و برای این شهید سرفراز علو درجات، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل مسالت دارم.

رییس دفتر رییس جمهوری تاکید کرد: بی تردید تمام عوامل و ایادی این حرکت مزورانه با تلاش نیروهای نظامی و امنیتی بزودی شناسایی و پاسخ سخت و کوبنده ملت ایران را دریافت خواهند کرد و بار دیگر تمام امیدهای آنها به یاس تبدیل خواهد شد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ترور تروریسم تروریست ملت ایران دفاعی کشور فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا افغانستانی‌های مقیم ایران، تابعیت می‌خرند؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار کرد: طرح قانون برای اتباع بیگانه در مجلس آماده شده، اما بعید می‌دانم به این مجلس برسد و انشاالله در مجلس آینده تصویب می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی درباره تجمیع کارت هوشمند اتباع اظهار کرد: طرحی در مجلس برای سازمان ملی اقامت مطرح است که خیلی برای کشور لازم است، اما ممکن است به مجلس یازدهم نرسد و در مجلس دوازدهم باید به‌عنوان یک اولویت پیگیری شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس افزود: این طرح در خصوص اتباع خارجی، اسکان و سامان‌دهی بخش‌های مختلفی دارد که باید تصویب شود، چون در زمینه اتباع خارجی خلا قانونی داریم.

رضایی بیان کرد: ورود ۱۰ میلیون اتباع خارجی به کشور فقط به‌دلیل خلاء قانونی نیست، چون خیلی از اتباع به‌صورت قاچاقی وارد کشور شدند بنابراین راه‌حل اصلی این است که دیوار مرزی بین ما و کشور‌های همسایه به‌ویژه افغانستان و پاکستان احداث شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دیوار مرزی با پاکستان کامل نیست و مشکلاتی که برای مردم این مناطق از کشورمان در خصوص دیوار مرزی به‌وجود آمده یک بحث حقوقی است که قابل حل است، اما اصل دیوار مرزی برای کشور لازم است.

وی تصریح کرد: از آنجا که در خصوص اتباع خارجی خلاء قانونی داریم اتباع از یارانه ما استفاده می‌کنند همچنین از یارانه پنهان، بنزین مجانی، گاز، برق و آب که در کشور ما نسبت به سایر کشور‌های دنیا قیمتش خیلی پایین‌تر است، استفاده می‌کنند در عین اینکه برای کاری که انجام می‌دهند حقوق‌های بالایی دریافت می‌کنند و هیچ حساب و کتابی هم ندارد.

رضایی ادامه داد: اتباع بیگانه در حوزه بهداشت و درمان، آموزش و بخش‌های مختلف خدمات دریافت می‌کنند و در کشور خودشان خیلی از این خدمات اصلا داده نمی‌شود مثلا در افغانستان گاز که نیست برق و آب هم تقریبا نیست، اما در ایران دریافت می‌کنند و هیچ هزینه‌ای هم بابت آن پرداخت نمی‌کنند که یک علت این است که اکثر اتباع، غیرمجاز هستند لذا این امر نیاز به قانون‌گذاری دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار کرد: طرح قانون برای اتباع بیگانه در مجلس آماده شده، اما بعید می‌دانم به این مجلس برسد و انشاالله در مجلس آینده تصویب می‌شود.

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی ایران آغاز حرکت جهان به سوی ظهور حجت است
  • جنگ فرهنگی علیه ملت ایران اوج گرفته است
  • جنگ فرهنگی بر علیه ملت ایران اوج گرفته است
  • مجرمان حمله تروریستی مسکو تا ابد در جایی شبیه به «تابوت» /حرکت فقط در حالت خمیده و دست به پشت
  • پاسخ کوبنده هادی چوپان به خط و نشان کشیدن لانسفورد، قهرمان مسترالمپیا (فیلم)
  • نگاه تحولی و حرکت جهادی لازمه حل معضلات تاریخی آذربایجان شرقی است
  • آیا افغانستانی‌های مقیم ایران، تابعیت می‌خرند؟
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین/قرار گرفتن رئیس اطلاعات نظامی اوکراین در لیست ترور روسیه
  • پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • پیکر مطهر جانباز شهید در مشهد تشییع و خاکسپاری شد