Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ با صدور بیانیه‌ای ترور محسن فخرزاده را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ با صدور بیانیه‌ای ترور محسن فخرزاده را محکوم کرد.

متن بیانیه مذکور به شرح زیر است:

«بسمه تعالی
فَوَاللَّهِ مَا غُزِیَ قَوْمٌ قَطُّ فِی عُقْرِ دَارِهِمْ إِلَّا ذَلُّوا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..
به خدا سوگند، مردمی که در خانه‌هایشان نشینند تا دشمن به سراغشان آید، قطعا ذلیل و خوار شوند.
امیرالمومین علی (ع)

آقای حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی و رئیس شورای عالی امنیت ملی!

شما در جایگاهی هستید که اکنون باید درخصوص نوع و شیوه پاسخ جمهوری اسلامی نسبت به این جنایت تصمیم بگیرد. مطابق قانون، این وظیفه بر عهده شما سپرده شده و اگر مثل گذشته از خودتان ضعف نشان بدهید، دشمنان مردم ایران، جری‌تر می‌شوند و راه را بر نفس کشیدنشان می‌بندند! شما باید پاسخی لازم درخصوص این اقدام وحشیانه و بدوی رژیم جعلی صهیونیستی بدهید!

ما نباید خوار و ذلیل شویم و اینگونه بواسطه بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی مورد جاسوسی قرار بگیریم تا اطلاعات مهم‌ترین افراد و موثر‌ترین دانشمندانمان در اختیار سرویس‌های اطلاعاتی خارجی و متخاصم قرار بگیرد!

نباید مانند افراد ذلیل و خوار، اجازه‌ی نصب دوربین‌ها و تجهیزات پیشرفته در نطنز و فوردو و اراک و بوشهر را می‌دادید! دولت شما پای جاسوسان آژانس را به این سرزمین باز کرد! دولت شما دست بیگانه را در این کشور باز گذاشت تا اقداماتی را علیه برنامه‌های موشکی و هسته‌ای و علمی ایران انجام دهند!

هرگز یادمان نرفته که دو سال پیش بازرسان آژانس را همچون نوکرانی به دانشگاه‌ها راه دادید تا اتاق اساتید فعال در صنایع نظامی و هسته‌ای را بازرسی کنند!

هرگز یادمان نرفته که شما با دهان کجی نسبت به مشاوران اقتصادی و سیاسی، هسته‌ای را بهانه‌ای کردید برای فروش توانمندی‌های این کشور!

شما باید موضعی محکم علیه این اقدامات، نه بصورت کلامی و گفتن حرف‌های تکراری، بلکه بصورت عملی و جدی از خود و دولت جمهوری اسلامی نشان بدهید.

خروج از برجام و ترک میز مذاکره، شاید بتواند راه حلی برای جبران مافات باشد.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهدای ترور شهدای هسته ای دانشگاه علم و فرهنگ دشمنی اسراییل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ جرایم رانندگی به طور میانگین ۵ برابر شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، رئیس پلیس راهور فراجا هدف افزایش نرخ جرایم رانندگی را بازدارندگی و جلوگیری از رفتارهای پرخطر رانندگان دانست و گفت: با توجه به مصوبه اخیر هیئت دولت برای افزایش مبلغ جرایم، نرخ جریمه ها به طور متوسط پنج برابر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


سردار تیمور حسینی افزود: جرائم رانندگی متخلفانی که اقدام به تخلف کرده و از رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی امتناع می‌کنند، ۳ تا ۴ درصد افزایش خواهد داشت.

وی تاکید کرد: بیشترین میزان افزایش جریمه مربوط به رانندگی در حالت مستی است که با مصوبه اخیر دولت با افزایش ۷ برابری روبرو شده است.

رئیس پلیس راهور همچنین گفت: مردم باید بدانند که افزایش جریمه‌های تخلفات رانندگی تنها برای افرادی است که مرتکب تخلف شده اند، لذا اگر کاربران ترافیکی و رانندگان رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، مطمئنن مورد اعمال جریمه قرار نخواهند گرفت، در واقع اگر فردی تخلف نکند جریمه هم نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • ایستادگی مردم غزه تفوق گفتمان مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را اثبات کرد
  • رئیسی در دیدار زیاد نخاله: بی‌عملی برخی کشورهای اسلامی در قبال فلسطین، موجب تأسف است
  • اجرای طرح انسداد مرزها توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • انفعال و بی‌عملی سران برخی کشورهای اسلامی در قبال ملت فلسطین، موجب تأسف است
  • پاشینیان: ایروان دولت در تبعید قره‌باغ را به رسمیت نمی‌شناسد
  • مبلغ جرایم رانندگی به طور میانگین ۵ برابر شد
  • ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی
  • فکر می‌کردیم جمهوری اسلامی در حال سقوط است + فیلم
  • برنامه های ۱۲ فروردین در ورامین تشریح شد
  • مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا ثبت‌نام کرد