Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدای ایران، حمید سعادتی؛ با توجه به شواهد و واکنش های مقامات کشوری و لشگری ایران به نظر می رسد که تهران واکنش فوری به ترور شهید محسن فخری زاده از دانشمندان برجسته هسته ای از خود نشان دهد.

براساس گزارش های رسانه ها و مقامات ایران، رژیم صهیونیستی پشت این ترور قرار دارد، همچنین نیویورک تایمز نیز به نقل از 3 مقام آمریکایی گزارش داده است که اسرائیل مسئول ترور دانشمند هسته ای ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتراف تلویحی نتانیاهو نیز خود از دیگر شواهد تایید این ترور توسط عوامل موساد است که بعد از ترور شدن محسن فخری زاده گفته است، نمی توانم همه کارهایی که این هفته انجام دادم فاش کنم.

برخی تحلیل گران بر این باورند که ترامپ در روزهای آخر خود در کاخ سفید از سر کینه توزی برای ایران و همچنین خراب کردن مذاکره و مصالحه احتمالی میان ایران و دموکرات های آمریکا با مشارکت نتانیاهو دست به این ترور زده است.

 

 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران ترامپ نتانیاهو مسئولیت ترور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی ترور فرمانده حزب‌الله را تأیید کرد

ارتش رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب تأیید کرد که یکی از فرماندهان حزب الله لبنان را ترور کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه الجزیره، ارتش این رژیم مدعی شد: در حمله هوایی فرمانده یگان موشکی جبهه غربی نیروهای رضوان وابسته به حزب الله را ترور کردیم.

پیشتر رسانه‌ها گزارش دادند که یکی از فرماندهان مقاومت در انفجار خودروی شخصی اش به شهادت رسیده است.

حزب الله با تأیید کشته شدن یکی از فرماندهان خود، نام وی را «اسماعیل الباز» ملقب به ابوجعفر، اعلام کرد که در راه قدس شهید شده است.

به دنبال این اقدام رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان نیز در اقدامی تلافی‌جویانه، پایگاه‌های نظامی ارتش اسرائیل را موشک باران کرد.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که حزب الله تنها در روز سه‌شنبه بیش از ۱۵۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است.

پس از آن که رژیم نامشروع اسرائیل در میدان جنگ در رویارویی با حزب الله و نیروهای مقاومت فلسطین ناکام مانده و نتوانسته به اهداف خود برسد، در اقداماتی ناجوانمردانه و کور دست به ترور فرماندهان مقاومت می زند.

دیگر خبرها

  • وحشت صهیونیست‌ها از بازدارندگی هسته ای ایران
  • نتانیاهو : موجودیت اسراییل در خطر است
  • گاردین: ایران و اسرائیل را از یک جنگ بزرگ دور کنید
  • گاردین:ایران و اسرائیل را از آستانه جنگ بزرگ دور کنید / حمله به تاسیسات هسته ای ایران تشدید تنش خواهد بود
  • خطیب‌زاده: نتانیاهو برای ماندن در قدرت هرکاری می‌کند
  • رژیم صهیونیستی یکی از فرماندهان حزب‌الله را ترور کرد
  • رژیم صهیونیستی ترور فرمانده حزب‌الله را تأیید کرد
  • فارن پالیسی: بنیامین نتانیاهو از جنگ تغذیه می کند / آیا همه کشتار و قحطی در غزه را فراموش کردند؟/ اسرائیل به ترور بی هزینه مقام های نظامی ایران عادت کرده بود/ اسرائیل بدون هماهنگی با امریکا به ایران حمله نمی کند
  • اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل غلط بود | گمان نمی‌کردیم ایران مستقیم وارد عمل شود
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد