Web Analytics Made Easy - Statcounter

متن پیام امیر سرلشکر موسوی به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

شهادت دکتر محسن فخری زاده، این مدیر خدوم و مخلص را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، مردم شهید پرور و جامعه علمی و دفاعی کشور و وزیر محترم دفاع تبریک و تسلیت عرض می کنم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمنان کوردل انقلاب اسلامی با این اقدامات جنایتکارانه هرگز نمی توانند ملت بزرگ ایران را از راه پیشرفت و توسعه صلح جویانه بازدارند و  ترور شهید دکتر محسن فخری‌زاده برگ دیگری از سند مظلومیت مردم ایران در مسیر اقتدار و عزت است.

در ادامه پیام امیر سرلشکر موسوی آمده است، دست جنایکار آمریکا، رژیم منحوس صهیونیستی و منافقین کوردل در این جنایت به وضوح و آشکارا دیده می شود و این اقدام زبونانه نزد ملت های آزاده جهان محکوم است. 

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت این توطئه خبیثانه با قدرت اعلام می دارد، حق انتقام از دشمنان در هر عرصه دیگری برای جمهوری اسلامی ایران محفوظ است.»

27215

کد خبر 1460297

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سرلشکر عبدالرحیم موسوی ارتش جمهوری اسلامی ایران محسن فخری زاده دانشمند ایرانی ترور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا

اسماعیل زارعی کوشا امروز در یادواره شهدای مدافع حرم که با محوریت شهید سردار امان الهی در مسجد حضرت ولیعصر (عج) در بیجار برگزار شد اظهار کرد: این شهید والامقام از شهدای قدس بودند که به دست رژیم خبیث صهیونیستی به درجه شهادت نائل آمدند و افتخاری برای کشور و دیار گروس هستند.

استاندار کردستان افزود: امروز خون پاک شهدای گرانقدر موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است و تزلزل رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته است.

وس بیان کرد: امروز ما شاهد هستیم که روز به روز این رژیم کودک کش به پایان خود نزدیک می‌شود و این به برکت خون شهدایی مانند شهید امان الهی است که در ماه مبارک رمضان به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید «محسن صداقت»
  • مردم استان بوشهر نماد ایرانی واقعی هستند
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید
  • خط و نشان مقام بلندپایه ارتش برای اسرائیل: منتظریم دست از پا خطا کنید / با کسی که به خاکمان تعدی‌ کند، مماشات نخواهیم کرد
  • چهار مقام ارشد ایرانی که ارتش اسراییل معرفی کرد
  • ۶۰ درصد اعتبارات شهرستان تنگستان تخصیص یافت
  • پاسخ قاطع یک مقام بلندپایه ایرانی به جنگ روانی صهیونیست‌ها
  • پیام امیرعبداللهیان به فرماندهان بلندپایه نظامی کشور | عکس