Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، جان برنان در یک رشته توئیت نوشت: «این عملی جنایتکارانه و بسیار غیرمسئولانه بود. این کار خطر تلافی مرگبار و دور جدیدی از منازعه منطقه‌ای را به دنبال دارد.»

«رهبران ایران به انتظار بازگشت رهبری مسئولانه آمریکا به صحنه جهانی بمانند و در برابر میل به پاسخ به مقصران شناخته‌شده مقاومت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

«من نمی‌دانم چه دولت خارجی قتل فخری‌زاده را تصویب یا اجرا کرده است. چنین عملی تروریستی با حمایت دولتی تخطی آشکار از قوانین بین‌المللی و تشویق دولت‌های دیگر به انجام حملات مرگبار علیه مقامات خارجی است.»

«این ترورها با حملات بر ضد رهبران تروریستی و نیروهایی نظیر القاعده و داعش که دولت‌های حاکم نیستند، بسیار متفاوت هستند. این افراد که بر اساس قوانین بین‌الملل پیکارجویان غیرمشروع هستند را می‌توان برای جلوگیری از حملات تروریستی مرگبار هدف قرار داد.»

جان برنان در فاصله سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ در دوران دوم ریاست‌جمهوری باراک اوباما ریاست سازمان سیا را به عهده داشت.

رئیس جدید سیا پس از مدت‌ها جدال سیاسی رسما منصوب شد کد خبر 568309 برچسب‌ها ایران و آمریکا تروریسم در ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و آمریکا تروریسم در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را بهم ریخت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «ابوعبیده» سخنگوی نظامی گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) امروز سه‌شنبه به مناسبت گذشت ۲۰۰ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی، پیام ویدئویی منتشر کرد.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل پس از عملیات طوفان الاقصی به جز رسوایی و ننگ، چیزی عایدش نشده است، گفت: ۲۰۰ روز گذشت و ارتش اسرائیل همچنان در باتلاق غزه گرفتار مانده و فقط مشغول کشتار و تخریب بیشتر است.

سخنگوی نظامی گردان‌های عزالدین القسام، با تأکید بر اینکه پاسخ جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل، محاسبات دشمن را به هم ریخت، بیان کرد: که اُبُهت رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی، فقط طی ۶۰ دقیقه از بین رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • توصیف رئیس پیشین عملیات ارتش اسرائیل از جنگ با ایران
  • القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را بهم ریخت
  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند
  • دادگاه منافقین آغاز شد
  • برگزاری نخستین دادگاه منافقین در سال جدید آغاز شد