Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین موحد گفت: تنها با محکوم کردن این جنایات هولناک نباید بسنده شود و همه باید دست به دست هم بدهند و خواهان این نکته باشند که عوامل این جنایت و مزدوران صهیونیست شناسایی و به اشد مجازات برسند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین موحد در گفت و گو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، در خصوص ترور شهید فخری زاده گفت: به شهادت رسیدن یکی دیگر از دانشمندان کشورمان پس از دوره گردی وزیر خارجه ورشکسته آمریکا و نخست وزیر ذلیل اسرائیل و هم نشینی با همپالگی های منطقه ای ، نشان دهنده عجز و ناتوانی آن ها و نتیجه درماندگی دربرابر ایرانی یکپارچه است که با رمز وحدت کلمه تا آخرین نفس از پای نمی نشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبیعتا هر ایرانی و هرمسلمان و هر انقلابی که به امام ولایت و رهبری علاقمند و التزام داشته باشد باید در مقابل این اقدام جنایت کار که توسط عوامل استکبار و صهیونست صورت گرفته است باید مواضع سریع و محکم بگیرد.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی ، لنده و چرام تصریح کرد:تنها با محکوم کردن این جنایات هولناک نباید بسنده شود و همه باید دست به دست هم بدهند و خواهان این نکته باشند که عوامل این جنایت و مزدوران صهیونیست شناسایی و به اشد مجازات برسند و دولت مردان و مسئولان و کسانی که در این میدان مسئولیت دارند باید از این ذخیره های بی بدیل حفاظت کنند.

وی افزود: در چند سال گذشته نیز رئیس رژیم غاصب صهیونیستی این عزیزما را به عنوان یکی از وزنه های علمی و کسانی که نظام اسلامی را در عرصه های مختلف و جایگاه ها و میادن مختلف و در میادین مختلف همراهی و دشمن را کمرش را زمین زد نباید به آسانی از کنارشان گذشت.

وی تاکیدکرد: این گرانبهاترین خزائن مملکت را باید قدربدانیم و از آنان به بهترین سبک ممکن حفاظت و مراقبت کنیم.

انتهای پیام/

  مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. یب دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار عوامل مختلف درمانی در مسیر صعود به ارتفاعات بازی دراز

به گزارش خبرنگار مهر، قباد محمدی صبح چهارشنبه در نشست کمیته بهداشت و درمان ستاد بزرگداشت شهدای عملیات غرور آفرین بازی دراز و یادواره شهید شیرودی، اظهار کرد: عملیات غرور آفرین بازی دراز نماد مقاومت مردم استان کرمانشاه است و نشان دهنده بزرگترین ایثارگری‌ها و اقدامات شجاعانه توسط مردم استان در جنگ تحملی است و برگزاری این همایش بزرگ یادآور مقاومت جانانه مردم استان در برابر دشمن است.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان، سلامت افراد شرکت کننده در این همایش عظیم بسیار حائز اهمیت است و مهمترین نکته این است که عوامل مختلف بهداشتی درمانی فعال و مستقر در مسیر همایش از هماهنگی لازم برخوردار باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر داشتن هماهنگی لازم، جانمایی مراکز امدادی در مسیر مهم است که مسئولیت اصلی آن با سپاه حضرت نبی اکرم (ص) است که باید در این خصوص همراهی و همکاری لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: باید ظرفیت ذخیره خون و فرآورده‌های خونی در شبکه‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب، دالاهو، کنگاور و اسلام آباد غرب افزایش یابد.

محمدی خاطرنشان کرد: سازمان‌های بیمه گر نیز در زمان برگزاری همایش جهت ارائه خدمات لازم به بیماران و مصدومین باید همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 6080540

دیگر خبرها

  • واکنش بلینکن به حادثه اصفهان؛ به مجازات ایران پایبند هستیم!
  • راهپیمایی همدانی ها در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!
  • راهپیمایی اهالی دیار هگمتانه در حمایت از عملیات وعده صادق
  • اینفوگرافیک | ۴۵سال جنایت عبری علیه ایران
  • هنر سیاستگذار ارزی این است که آثار و پیامدهای منفی بازار را کاهش دهد
  • عوامل غیر اقتصادی، منشاء نوسانات ارزی
  • از الزام به "مرده‌شویی" تا "ساخت آهنگ"/ مجازات تکمیلی و جایگزین حبس هم باید باضابطه باشد
  • استقرار عوامل مختلف درمانی در مسیر صعود به ارتفاعات بازی دراز
  • واکاوی عوامل تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم