Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشید انصاری در پیامی شهادت محسن فخری‌‌زاده را تسلیت گفت.

به گزارش برنا؛ متن پیام به شرح زیر است:

​​​​​​​بسم الله الرحمن الرحیم

یک بار دیگر دشمنان شرور ملت ایران و تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی، در اقدامی کور و غیر انسانی، دکتر محسن فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را به شهادت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ترور، گوشه‌ای از نقشه‌های دشمنان مردم ایران در جلوگیری از پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را برملا ساخت و بار دیگر ثابت کرد که دشمنان ملت ایران در مسیر ضربه‌زدن به کشور عزیزمان و ممانعت از پیشرفت آن از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

آنچه مسلم است، تحرکات ناجوانمردانه و اقدامات تروریستی از این دست، هیچ خللی در اراده راسخ و ایستادگی ملت بزرگ ایران وارد نخواهد کرد و قطار حرکت کشور به سمت پیشرفت و فتح قله‌های افتخار علمی متوقف نخواهد شد و دانشمندان فعال در عرصه علم و دانش همچون شهید فخری‌زاده‌ها نخواهند گذاشت پرچم توسعه علم و فناوری در کشور بر زمین بماند و این پرچم را بر قله‌های افتخار ملت سر بلند ایران نصب خواهند کرد.

اینجانب، شهادت دکتر محسن فخری‌زاده را به ملت سرافراز ایران، همسنگران ایشان در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و خانواده گرانقدر آن شهید تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای روح بلند ایشان آمرزش و علو درجات و برای خانواده و سایر بازماندگان شهید صبر و بردباری مسالت دارم.

جمشید انصاری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تسلیت رئیس سازمان اداری و استخدامی محسن فخری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۴۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرویز داوودی درگذشت + پیام تسلیت‌

معاون اول دولت نهم و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ۷۱ سالگی درگذشت.

به گزارش مشرق، پرویز داوودی متولد ۱۳۳۱ در تهران و دانش‌آموخته دکتری اقتصاد از دانشگاه ایالتی آیووا بود. او در دولت ششم معاونت اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی را برعهده داشت و در فاصله سال‌های ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۳ نیز معاون اقتصادی قوه قضائیه بود. داوودی در دولت نهم، به‌عنوان معاون اول رئیس‌جمهور فعالیت می‌کرد و در دولت دهم نیز ریاست مرکز بررسی‌های استراتژیک را برعهده داشت.

وی در دوره ریاست سیدمحمود هاشمی شاهرودی در مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس دفتر وی بود.

او که از اعضای حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه شهید بهشتی هم بود، پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ درگذشت.

رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم پرویز داودی را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، ‌اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و به‌ویژه خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم دکتر پرویز داودی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید. بی‌شک خدمات ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار بوده و در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

اینجانب با تجلیل از خدمات صادقانه این استاد ارجمند، مصیبت وارده را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، ‌اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و به ویژه خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی. رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • پرویز داوودی درگذشت + پیام تسلیت‌
  • پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده
  • تسلیت سید حسن خمینی به محسن مهرعلیزاده
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی