Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@15:23:59 GMT

واکنش جهانگیری و واعظی به ترور فخری‌زاده

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۵۰۰۶

آفتاب‌‌نیوز :

متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت مظلومانه مدیر متعهد و دانشمند جناب آقای دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به دست تروریست های جنایتکار و وابسته به رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی را به مقام معظم رهبری، مردم قدرشناس ایران، همکاران ایشان در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و بستگان به ویژه خانواده ارجمند این شهید بزرگوار تسلیت میگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون تردید این دست اقدامات ضد انسانی و کوردلانه محکوم به شکست است و خللی در عزم جدی ملت بزرگ ایران در دستیابی به پیشرفت و توسعه در حوزه های دفاعی که تامین کننده مصالح و امنیت ملی کشورمان است، وارد نمی کند و دشمنان این مرز و بوم را بیش از پیش نامیدتر خواهد نمود.

لازم است دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی ذی ربط با سرعت و دقت تمام نسبت به شناسایی و برخورد با عوامل این ترور جنایت آمیز اقدام و نتیجه را به اطلاع عموم مردم شریف ایران برسانند.

از خداوند متعال برای آن شهید عزیز حشر با شهدا و اولیاء الهی و علو درجات و برای بازماندگان معزا صبر و اجر مسالت دارم.

واعظی: تمام عوامل و ایادی این حرکت مزورانه به زودی شناسایی می‌شوند

رئیس دفتر رئیس جمهوری در پیامی با تسلیت شهادت دانشمند برجسته و محقق عالی رتبه حوزه دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده، تاکید کرد که بی تردید تمام عوامل و ایادی این حرکت مزورانه با تلاش نیروهای نظامی و امنیتی بزودی شناسایی و پاسخ سخت و کوبنده ملت ایران را دریافت خواهند کرد .

متن پیام محمود واعظی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ترور دانشمند برجسته و محقق عالی رتبه حوزه دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده از سوی ایادی مزدور استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب بار دیگر نگرانی و خشم دشمنان کینه توز و سرخورده ملت ایران را نسبت به پیشرفت های نظامی و دفاعی کشور آشکارتر کرد.

اینجانب شهادت این خدمتگزار متعهد و پر تلاش عرصه دفاعی کشور را به ملت شریف و انقلابی ایران، همه همکاران و به ویژه خانواده گرامی ایشان تسلیت می گویم و برای این شهید سرفراز علو درجات، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل مسالت دارم.

بی تردید تمام عوامل و ایادی این حرکت مزورانه با تلاش نیروهای نظامی و امنیتی بزودی شناسایی و پاسخ سخت و کوبنده ملت ایران را دریافت خواهند کرد و بار دیگر تمام امیدهای آنها به یاس تبدیل خواهد شد.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری محسن فخری زاده محمود واعظی دفاعی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرمانده هوافضای سپاه: ادعای نفوذ آمریکائی‌ها در سیستم موشکی ایران دروغ است فرمانده هوافضای سپاه: کارخانجات تولیدی خود را در اعماق زمین و به صورت محرمانه تعبیه کرده ایم

دیگر خبرها

  • وعده صادق یک عملیات دفاعی برای حفاظت از حیثیت و خاک ایران بود
  • هویت رژیم جعلی صهیونیست به جهان نشان داده شده است
  • جهانگیری: رساندن مردم به این باور که فرزندان خمینی پاسدار غرور ملی مردمشان هستند عین سیاست ورزی است
  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • چرا نام سردار شهید حجازی در لیست ترور اسرائیل بود؟! + فیلم
  • نگرانی عمیق محافل صهیونیست از ورود تمام عیار حزب‌الله به جنگ