Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، متن پیام سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی به شرح زیر است:  

«أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلی‌ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ-سوره حج، آیه ۳۹

شهادت جانسوز و جانگداز محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و از دانشمندان صنعت هسته ای کشور را تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمنان قسم خورده ایران اسلامی باید بدانند و بارها تجربه هم کسب کرده باشند که با اقدامات تروریستی آنها مسئولان کشور در راه خدمت به کشور و مردم از هیچ تلاش و کوششی عقب نشینی نخواهند کرد و اینگونه اقدامات مذبوحانه و وقیحانه تروریستی نه تنها اراده ملت بزرگ ایران را ضعیف تر نمی کند بلکه اراده و تصمیم مردم و مسئولان را برای ادامه راه خود محکم تر خواهد کرد و قدم ها استوارتر می شود؛ همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند: «با ریختن خون عزیزان ما، تایید شد انقلاب ما. بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از مرگ نمی‌ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید.»

ترور دانشمندان و بزرگان علمی و تحقیقاتی کشور نه تنها در روند رشد و پیشرفت کشور تاثیری نخواهد داشت بلکه انگیزه ها را برای سرعت بخشی به انجام پروژه های علمی و تحقیقاتی در زمینه های موشکی و هسته ای تقویت می کند، زیرا ما هزاران «فخری زاده» در کشور داریم که با اراده ای مستحکم تر برای گرفتن انتقام سخت از دشمنان این مرز و بوم به میدان خواهند آمد تا جای خالی شهید بزرگوار فخری زاده احساس نشود؛ بر همین اساس برنامه های صنعت هسته ای و موشکی کشور نه تنها به عقب نمی افتد بلکه سرعت رشد و پیشرفت در این دو صنعت کشور بیشتر خواهد داشت.

البته این ترور ناجوانمردانه نتیجه اقدامات و تلاش های جریان «غرب گرا» در کشور است، جریانی در داخل کشور که همواره چشم امید به غرب دوخته اند و تلاش می کنند راه را برای ارائه اطلاعات گوناگون به خارج از کشور باز کنند تا درخواست های کشورهای غربی تامین شود؛ این اقدامات و تلاش های آنها نه تنها دستاوردی برای کشور نداشته و نتوانسته منافع اقتصادی مردم را تامین کند بلکه باعث می شود که اطلاعات امثال فخری زاده ها در اختیار دشمنان قرار بگیرد و باعث شود چنین دردی بر آلام مردم عزیز ایران اسلامی افزوده شود.

از کلیه دستگاه های امنیتی و قضایی کشور می خواهم عوامل این حادثه را هر چه زودتر شناسایی و محاکمه کنند. از وزارت امور خارجه نیز انتظار می رود پیگیری های حقوقی در سطح بین الملل با سرعت و قاطعیت پیگیری شود و گزارش های این اقدامات نیز به مجلس شورای اسلامی ارائه شود.»

پربیننده ترین فرصت استخدام رسمی برای معلمان مدارس غیردولتی/ دریافتی دانشجو معلمان افزایش می‌یابد ۳میلیون خانواده فقیر ایرانی هیچ تراکنش بانکی ندارند/ مخالفت ضمنی شورای نگهبان با طرح تامین کالاهای اساسی یک فوریت طرح خروج از برجام در مجلس تصویب شد/ الزام دولت به افزایش ظرفیت غنی‌سازی انحصار وکلا به پایان می‌رسد؟/ مجلس در یک قدمی غیرقانونی خواندن انحصار بخش وکالت مسئولیت مستقیم وزیر اقتصاد در نزولی شدن شاخص/ برخی جریانات در حال دلالی مدرن در بورس هستند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وزارت دفاع رژیم صهیونیستی مجلس شورای اسلامی وزارت دفاع ترور دانشمند هسته ای اقدامات تروریستی محسن فخری زاده ترور دانشمند هسته ای سهام عدالت فخری زاده نه تنها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپدید شدن هزاران نفر در غزه بعد از عقب‌نشینی صهیونیست‌ها

دفاع مدنی غزه با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها از سلاح‌های ناشناخته و وحشتناکی برای قتل عام مردم غزه استفاده می‌کنند که پیکر شهدا را تبدیل به خاکستر کرده است گزارش داد بعد از عقب‌نشینی اشغالگران از چند منطقه هزاران فلسطینی به طرز مشکوکی مفقود شده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اداره دفاع مدنی غزه گزارش داد که بعد از عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر از برخی مناطق نوار غزه، هزاران فلسطینی در این مناطق مفقود شده‌اند و سرنوشتشان معلوم نیست.

سخنگوی دفاع مدنی غزه اعلام کرد که در پی عقب‌نشینی نیروهای صهیونیست از خان یونس بعد از حمله وحشیانه به این منطقه، بیش از 150 نفر شهید و 500 تن هم مفقود شده‌اند. درحال حاضر بعد از عقب نشینی اشغالگران از چندین منطقه از نوار غزه بسیاری از مردم غزه ناپدید شده‌اند و نمی‌دانیم صهیونیست‌ها آن را ربوده‌اند یا اینکه زیر آوار مدفون هستند.

وی تاکید کرد که بعد از عقب نشینی نیروهای دشمن از چند نقطه 2000 فلسطینی ناپدید شده‌اند. اشغالگران به طور سیستماتیک و عامدانه سیاستی را برای ربایش و ناپدید کردن اجباری مردم غزه پیش گرفته‌اند. صهیونیست‌ها قبل از عقب نشینی از هر منطقه، ده‌ها جسد شهدای فلسطینی را با بولدوزر زیر خاک پنهان می‌کنند.

سخنگوی دفاع مدنی غزه ادامه داد که نیروهای اشغالگر ابتدا غیرنظامیان را فریب داده و می‌گویند کاری با آنها ندارند و سپس قتل عامشان می‌کنند. بیشترین تعداد اجسادی که در گورهای دسته جمعی کشف شده مربوط به زنان و کودکان است که اغلب در حملات صهیونیست‌ها به بیمارستان‌ها شهید شده‌اند.

وی تصریح کرد که آنچه در نوار غزه رخ می‌دهد پاکسازی نژادی است که توسط نیروهای اشغالگر علیه مردم فلسطین انجام می‌شود. آنها بسیاری از مردم را قبل از قتل عام کردنشان برهنه کرده بودند و اجسادی که کشف شده برهنه هستند. مشخص نیست دقیقا این اجساد متعلق به کدام مناطق می‌باشند و برخی از آنها از شمال غزه منتقل شده‌اند.

سرنوشت 13 هزار نفر در غزه نامشخص استحماس: جامعه جهانی توحش اسرائیل ضد اسرای فلسطینی را مهار کندگزارش آنروا از رفتار وحشیانه صهیونیست‌ها با اسرای غزه

سخنگوی دفاع مدنی غزه گفت آنچه در غزه رخ می‌دهد هرگز در تاریخ بشریت اتفاق نیفتاده و هرگز در هیچ کجای جهان این میزان سلاح استفاده نشده است. ما اجسادی را کشف کردیم که تبدیل به خاکستر شده بودند و نهادهای بین‌المللی باید تحقیق کنند تا مشخص شود اشغالگران از چه سلاح‌هایی در کشتار مردم غزه استفاده می‌کنند.

این درحالی است که هفته گذشته مرکز حقوق بشری المیزان اعلام کرد که نظامیان رژیم اشغالگر از ابتدای تجاوزات وحشیانه خود به نوار غزه 3 هزار فلسطینی از جمله زنان و کودکان و سالمندان و پزشکان را از این منطقه ربوده‌اند و آنها را در زندان‌های نفحه و النقب در انزوای کامل از جهان بیرون قرار داده‌اند.

از سوی دیگر دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سرنوشت بیش از 13 هزار نفر در غزه نامشخص است و هیچ کس اطلاعی از اینکه چه بر سرشان آمده است، ندارد.

این سازمان حقوق بشری گزارش داد که بیش از 13 هزار فلسطینی در غزه یا زیر آوار ساختمان‌ها مدفون هستند، یا در گورهای دسته‌جمعی به شکل ناشناس دفن شده‌اند و یا ارتش اسرائیل آن‌ها را ربوده است و سرنوشت آن‌ها هنوز مشخص نیست.

بر اساس این گزارش، رقم 13 هزار طبق برآوردها و گزارش‌های اولیه بستگان مفقودین است و با توجه به تداوم حملات، این میزان می‌تواند بیشتر از این باشد و از سوی دیگر ارتش اسرائیل هیچ تصمیمی برای افشای نام کسانی که در غزه ربوده و با خود برده است، ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران
  • فرآیند پرورش و فرآوری شیر هزاران بز توسط کشاورزان استرالیایی (فیلم)
  • اقدامات دولت برای کمک به تجارت
  • ماجرای دیدار انتخاباتی مسیح مهاجری با هاشمی رفسنجانی / بازخوانی تاریخ
  • راهپیمایی در استانبول در حمایت از غزه
  • ناپدید شدن هزاران نفر در غزه بعد از عقب‌نشینی صهیونیست‌ها
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز
  • تصویب معیار‌های جدید رتبه بندی ملی دانشگاه‌های کشور
  • کیومرث هاشمی: فیرپلی مالی باعث عدالت در فوتبال کشور می شود
  • دادستان کل کشور: نگاه قاضی باید اصلاحی باشد