Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: ترور کورکورانه دانشمندان هسته ای بیانگر زبونی و ترس صهیونیست ها از پیشرفته علمی کشور است و با این اقدام به یاری خدا سقوط رژیم اشغالگر تسریع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ لطف الله سیاهکلی در پی ترور دانشمند هسته ای کشورمان دکتر محسن فخری زاده، ضمن تبریک و تسلیت این حادثه به خانواده شهید و ملت ایران اظهارداشت: هر حرکت تروریستی چه فردی و یا سازمان یافته بیانگر ضعیف بودن تروریست هاست که قدرت رویارویی مستقیم و منطقی را ندارند و با شیوه های کورکورانه و  غیرانسانی دنبال پیاده کردن اهداف شوم خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پیش بینی می شود و نشانه هایی وجود دارد که ترور دانشمند ایرانی کشورمان از سوی اسرائیل طراحی و توسط ایادی مزدور داخلی اجرا شده باشد که امیدواریم این حرکت دد منشانه موجب کوتاه شدن عمر رژیم جعلی اسرائیل و سقوط سریعتر آن شود تا ملل مسلمان از شر این رژیم غاصب و جنایتکار رها شوند.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر اعتقادات دینی و باورهای اسلامی ما شهادت را بهترین رجعت به سوی خداوند و اوج قله زندگی انسانهای برگزیده الهی می داند و بدون شک این شهادت برای انسانهای مومن و تاثیرگذار دور از تصور نیست و شاید حیف بود ایشان در بستر و با مرگ ساده به دیدار معبود می رفت.

وی بیان کرد: دشمنان هرجا که جمهوری اسلامی خواسته و یا بخواهد پیشرفت کند ضدیت دارند و در گذشته نیز دانشمندانی چون شهید احمدی روشن، شهریاری و محمدی را به شهادت رساندند اما روند پیشرفت ها متوقف نشد و امروز هم هر چند شهادت محسن فخری زاده یک ضایعه بزرگ برای کشور و عرصه علمی است اما هرگز روند موفقیت در امور دانش هسته ای را متوقف نخواهد کرد.

سیاهکلی اظهارداشت: شهید فخری زاده فیزیک دان برجسته ای بود که در عرصه علم و دانش، صنعت هسته ای و نیز نانو و تولید کیت های تشخیص کرونا و تولید واکسن کرونا تلاش های گسترده ای داشت و فرد تاثیرگذاری بود که سرانجام پس از سالها مجاهدت توسط تروریست های جنایتکار به شهادت رسید.

شهادت کلید واژه ملت ایران است

وی بیان کرد: شهادت کلید واژه ای است که ملت ایران با آن به استقبال دشمنان می رود و آن را افتخار و آرزوی خود می داند و ما هم آرزو داریم مرگمان اگر لیاقت داشته باشیم با شهادت در راه خدا و آرمانهای اسلامی باشد اما هر شهیدی که در راه آرمانها تقدیم کنیم بدون شک زمان رسیدن به اهداف متعالی نظام اسلامی را کوتاهتر خواهد کرد.

سیاهکلی اظهارداشت: اسرائیل با این ترور ناجوانمردانه سرعت سقوط و شکست خود را سریعتر کرده است و امیدواریم بزودی شاهد سرنگونی این رژیم جعلی و خلاصی مردم از جنایات این کودک کش قرن باشیم.

وی بیان کرد: آرزو می کنیم با سقوط عاجل رژیم صهیونیستی و سرکوبگر، ملل مسلمان شاهد آزادی جهانیان از شر حامیان تروریست و جانیان منطقه باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی فخری زاده هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یکی دیگر از برادر زادگان اسماعیل هنیه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از کانال تلگرامی پایگاه الرساله، یکی دیگر از فرزندان پسر برادر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. چندی پیش هم برادر این شهید در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.
در ویدئویی که کانال تلگرامی الرساله منتشر کرده است، مادر شهید می‌گوید: به برادرت سلام برسان.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • روایت شهادت شهید فرهمند در جبهه غرب کشور
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • شهادت یکی دیگر از برادر زادگان اسماعیل هنیه
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شده است
  • شیخ نعیم قاسم: روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شده است