Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عجب شیر از شناسایی تونل هفت متری در پشت بازار طلا فروشان عجب شیر خبر داد.

به گزارش جنوب نیوز، محمد زمانی گفت: در پی اخبار واصله، یک دهنه تونل با عمق بیش از ۷ متر که در پشت ساختمان طلافروشان عجب شیر حفر شده بود شناسایی شد و در این رابطه ۳ نفر تحت تعقیب قرار گرفتند.

وی افزود: تأمین امنیت جان و مال شهروندان از اهم وظایف دستگاه قضائی است و طبق تاکید رئیس قوه قضائیه، برخورد با مجرمان جرایم خشن و سارقان اموال مردم بدون ترحم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: عجب شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه خیانت مصر به فلسطینیان در تخریب تونل‌های مقاومت

به گزارش خبرگزاری مهر، با هدف تشدید فشار و محاصره علیه مردم مقتدر غزه و مقاومت فلسطینی، مقامات سیاسی مصر روز دوشنبه از کشف و تخریب صدها حلقه تونل امدادرسانی مقاومت در نوار مرزی با نوار غزه خبر داد.

این تونل‌ها با هدف کمک رسانی برای مردم فلسطین در نوار غزه حفر شده و مورد استفاده قرار می‌گرفت.

در همین ارتباط، ضیا رشوان، رئیس سرویس اطلاع‌رسانی دولتی مصر اذعان کرد که این کشور، بیش از ۱۵۰۰ تونل در مجاورت نوار غزه را منهدم کرده و دیوار مرزی با غزه را تقویت کرده است.

وی اعتراف کرد که مصر دیوار بتونی به طول ۶ متر روی زمین و ۶ متر زیر زمین در مرز با غزه احداث کرده است.

رشوان گفت اتهام اسرائیل مبنی بر عملیات قاچاق سلاح از مصر به غزه صحت ندارد، چرا که سه مانع میان سیناء و رفح فلسطین ایجاد کرده‌ایم که هرگونه عملیات قاچاق نه از روی زمین و نه از زیر زمین غیرممکن است.

گفتنی است مصر اخیراً دیوار حائل مرزی ۱۴ کیلومتری در مرز خود با غزه را با استحکامات بتنی به بهانه جلوگیری از قاچاق سلاح به غزه تقویت کرده است.

کد خبر 6085964

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • ۲۰۰ میوه فروش سیار در شمال خرم آباد ساماندهی شدند
  • نمایش توان فنی و مهندسی ایران در سریلانکا
  • ادامه خیانت مصر به فلسطینیان در تخریب تونل‌های مقاومت
  • لغو انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • ضرورت ساماندهی دست فروشان خرم آباد
  • بازار پرنده فروشان کابل
  • بازار پرنده فروشان کابل (عکس)
  • (تصاویر) بازار پرنده فروشان کابل
  • برخورد قضایی با پرنده فروشان دوره گرد در بافق