Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس رسانه‌ای فیفا، این فدراسیون از ۲۱۱  فدراسیون فوتبال جهان درخواست کرده تا در تمامی مسابقات پیش‌رو یک دقیقه سکوت کنند.   در بیانیه فیفا آمده است: در حالی که جهان فوتبال عزادار درگذشت دیه‌گو مارادونا است فیفا از ۲۱۱ فدراسیون عضو این نهاد خواسته تا تمامی برگزار کنندگان مسابقات هفته آینده به یاد یکی از بزرگترین نماد‌های تاریخ فوتبال جهان یک دقیقه سکوت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دیه‌گو مارادونا به دلیل نارسایی حاد قلبی درگذشت. او روز جمعه در قبرستان بوئنس آیرس به خاک سپرده شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال جهان فیفا مارادونا دیه گو مارادونا مارادونا فدراسیون فوتبال جهان فیفا اسطوره فوتبال پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید

رضا خیرخواه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره کسب سهمیه المپیک توسط مهدی الفتی گفت: واقعاً آنقدر احساساتی شده‌ام که نمی‌دانم چه بگویم. خدا را شکر می‌کنم که تلاش‌های شبانه روزی‌مان به ثمر نشست. تا همین هفت هشت سال پیش کسی فکر نمی‌کرد روزی ژیمناستیک ایران بتواند به المپیک راه پیدا کند حتی روزی که اینچه درگاهی ریاست فدراسیون را بر عهده گرفت وعده سهمیه المپیک و همینطور مدال بازی‌های آسیایی را داد برخی این حرف‌ها را مورد تمسخر قرار دادند اما خوشحالم که به هر دو هدف رسیدیم.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران ادامه داد: از رئیس فدراسیون تشکر می‌کنم، او برای موفقیت ژیمناستیک ایران از هیچ کاری دریغ نکرد. اگر اینچه درگاهی رئیس فدراسیون نبود قطعاً ما به مسابقات کسب سهمیه هم اعزام نمی‌شدیم چه برسد به اینکه موفق به کسب سهمیه شویم. خودباوری و صرف فعل خواستن توانستن است به ژیمناستیک ایران تزریق شده است. ما چندین سفر برون مرزی برای کسب سهمیه داشتیم و فراهم کردن این سفرها کار سختی است. برای همین مسابقات قطر فکر نمی‌کردم بتوانیم در این مسابقات شرکت کنیم اما فدراسیون هر طور بود ما را راهی قطر کرد.

وی با انتقاد از برخی نظرات غیرکارشناسی تصریح کرد: برخی که دوره مسئولیت‌شان در فدراسیون ژیمناستیک به ۴۵ دقیقه هم نرسید فکر می‌کردند الفتی به المپیک صعود نکرده و اظهار خوشحالی کردند. واقعاً متأسفم که آنها خودشان را جزئی از خانواده ژیمناستیک می‌دانند. اقدامات این افراد که در زمان مسئولیت‌شان ژیمناستیک ایران را زمین زدند فراموش نخواهد شد. حالا که در رقابت با بزرگان ژیمناستیک جهان هستیم همین افراد تلاش می‌کنند واقعیت‌ها را به گونه دیگر منعکس کنند.

خیرخواه خاطرنشان کرد: خجالت‌آور است که آنها رنکینگ الفتی را در جام جهانی قطر به عنوان رنکینگ نهایی او اعلام کردند تا اینگونه اذهان را منحرف کنند. ای کاش حداقل در دشمنی هم اخلاق را رعایت می‌کردند. حتی صفحه کمیته بین‌المللی المپیک هم پیش از مسابقات قطر، او را رنکینگ اول ژیمناست‌های که برای سهمیه المپیک تلاش می‌کنند اعلام کرد. قطعاً ژیمناستیک ایران مسیری که از سال ۹۶ آغاز کرده را ادامه خواهد داد و کاری به این جوسازی‌ها نخواهد داشت. باید از همه همکارانم در تیم ملی، مسئولان فدراسیون ژیمناستیک و همینطور جامعه فرهیخته ژیمناستیک ایران که در طول این سال‌ها ما را مورد حمایت خود قرار دادند تشکر کنم.

کد خبر 6085226 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • اتلتیکومادرید به آلاوس باخت
  • تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • طلاقی که هزینه سنگینی برای بازیکن سرشناس داشت؛ آپارتمان، ویلا و ماشین گران‌قیمت برای همسر سابق!