Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

«بنیامین نتانیاهو» جملاتی را پس از اقدام تروریستی به‌ شهادت رساندن «محسن فخری‌زاده» بیان کرده که مورد توجه رسانه‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

به گزارش فارس او عصر امروز جمعه با انتشار ویدیوئی از کارهای هفتگی خود برای رسانه‌ها در کانال تلگرامی خود گفت: «می‌خواهم لیست کارهایی را که این هفته انجام داده‌ام، با شما به اشتراک بگذارم، البته لیست کوچکی است و من نمی‌خواهم شما را از همه این کارها مطلع کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی می‌خواهم به شما بگویم که یک چیزی در خاورمیانه به راه افتاده و دوره پر تنشی در پیش خواهیم داشت؛ شنبه خوبی داشته باشید».

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» نوشت که این اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی می‌تواند تلویحی باشد به دست داشتن این رژیم در ترور دکتر «محسن فخری زاده»، دانشمند هسته‌ای ایران که در نزدیکی تهران ترور شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از دفتر نتانیاهو نیز نوشتند که او از موضع‌گیری صریح در این باره خودداری کرده است.

شهید فخری‌زاده بعد از ظهر روز جمعه در آبسرد دماوند به وسیله انفجار و شلیک، مورد سوءقصد قرار گرفت و به شهادت رسید (جزئیات بیشتر).

لازم به ذکر است اوایل سال ۱۳۹۷، منابع رژیم صهیونیستی اعلام کرده بودند که سازمان جاسوسی این رژیم «موساد» تلاش کرده یک دانشمند هسته‌ای ایران را ترور کند اما عملیاتش موفق نبوده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: نخست وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو ترور محسن فخری زاده صراط رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای بزرگ درباره چگونگی پاسخ به ایران؛ از حمله به انبار تسلیحاتی تا عملیات ترور!

یک مسئول صهیونیست در اظهاراتی گفت: پاسخ اسرائیل به ایران حمله به زیرساخت‌های نظامی، انبارهای تسلیحاتی و عملیات ترور مسئولان خواهد بود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری واللا، وی تاکید کرد: ایرانی‌ها هنور حرف آخر خود را نزده‌اند و ارتش اسرائیل برای تحرکات بیشتر آماده می‌شود. این مسئول صهیونیست خاطرنشان کرد: ما باید حملات گسترده علیه منافع ایران را تصور کنیم، اما میدان اصلی جنگ ما نوار غزه است.

وی در ادامه افزود: منافع ایران در منطقه متعدد است و این امر باعث می‌شود که راه‌های زیادی پیش‌روی اسرائیل برای اقدام ایجاد شود.

اخیرا یک رسانه آمریکایی در گزارشی مطرح کرد که آمریکا بر اساس ارزیابی مکالمات مقامات واشنگتن و رژیم صهیونیستی پیش از عملیات «وعده صادق» ایران، انتظار دارد که پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران «محدود» باشد.

شبکه آمریکایی ان‌بی‌سی در این باره گزارش داد که چهار مقام آمریکایی به شبکه ان‌بی‌سی گفتند مقامات واشنگتن انتظار دارند که گستره پاسخ رژیم صهیونیستی به حمله روز شنبه ایران به اهدافی در اراضی اشغالی، محدود و احتمالا شامل حمله علیه نیروهای نظامی و «نیروهای نیابتی تحت حمایت ایران» در خارج از ایران باشد.

همچنین سه مقام آمریکایی دیگر مدعی شدند که گزینه‌های رژیم صهیونیستی ممکن است شامل حملاتی در داخل سوریه باشد. این مقامات می‌گویند انتظار ندارند که پاسخ رژیم صهیونیستی هدف قرار دادن مقامات ارشد ایرانی باشد، بلکه در عوض، هدف قرار دادن محموله‌ها یا انبارهایی خواهد بود که ادعا می‌شود قطعات پیشرفته موشکی، تسلیحات یا قطعات و تجهیزاتی که از ایران برای حزب‌الله فرستاده می‌شود.

مقامات آمریکایی گفتند که واشنگتن قصد مشارکت در این پاسخ نظامی احتمالی را ندارد. آن‌ها انتظار دارند که رژیم صهیونیستی اطلاعات مربوط به اقداماتی را که انجام خواهد داد، از پیش با واشنگتن در میان بگذارد، به‌ویژه اگر برای آمریکایی‌ها در منطقه پیامدهایی منفی به همراه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • رسانه عبری: نوع عملیات ایران ضد اسرائیل در جهان بی‌سابقه است
  • خطیب‌زاده: نتانیاهو برای ماندن در قدرت هرکاری می‌کند
  • رژیم صهیونیستی یکی از فرماندهان حزب‌الله را ترور کرد
  • ناامیدی رسانه‌های صهیونیستی از کابینه نتانیاهو + فیلم
  • رژیم صهیونیستی ترور فرمانده حزب‌الله را تأیید کرد
  • ارتش رژیم صهیونیستی: برای یورش گسترده به رفح آماده می‌شویم
  • ادعای بزرگ درباره چگونگی پاسخ به ایران؛ از حمله به انبار تسلیحاتی تا عملیات ترور!
  • تل‌آویو: اسماعیل یوسف‌باز را ترور کردیم
  • اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل غلط بود | گمان نمی‌کردیم ایران مستقیم وارد عمل شود
  • نخست‌وزیر انگلیس: به زودی با نتانیاهو گفتگو خواهم کرد