Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود واعظی در پیامی با تسلیت شهادت دانشمند برجسته و محقق عالی رتبه حوزه دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده، تاکید کرد که بی تردید تمام عوامل و ایادی این حرکت مزورانه با تلاش نیروهای نظامی و امنیتی بزودی شناسایی و پاسخ سخت و کوبنده ملت ایران را دریافت خواهند کرد و بار دیگر تمام امیدهای آنها به یاس تبدیل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این پیام آمده است: ترور دانشمند برجسته و محقق عالی رتبه حوزه دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده از سوی ایادی مزدور استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب بار دیگر نگرانی و خشم دشمنان کینه توز و سرخورده ملت ایران را نسبت به پیشرفت‌های نظامی و دفاعی کشور آشکارتر کرد.

واعظی یادآورشد که اینجانب شهادت این خدمتگزار متعهد و پر تلاش عرصه دفاعی کشور را به ملت شریف و انقلابی ایران، همه همکاران و به ویژه خانواده گرامی ایشان تسلیت می گویم و برای این شهید سرفراز علو درجات، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل مسالت دارم.

رئیس دفتر رئیس جمهوری تاکید کرد: بی تردید تمام عوامل و ایادی این حرکت مزورانه با تلاش نیروهای نظامی و امنیتی بزودی شناسایی و پاسخ سخت و کوبنده ملت ایران را دریافت خواهند کرد و بار دیگر تمام امیدهای آنها به یاس تبدیل خواهد شد.

کد خبر 5082054

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود واعظی ترور محسن فخری زاده مجلس شورای اسلامی محسن فخری زاده محمد باقر قالیباف هفته بسیج ایالات متحده امریکا حسن روحانی محمدجواد ظریف صحن مجلس ویروس کرونا رژیم صهیونیستی هیئت دولت برجام حجت الاسلام حسن روحانی دفاعی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران باحضور شخصیت‌های برجسته هند، سفرا، دیپلمات‌ها و وابسته‌های نظامی ده‌ها کشور جهان در دهلی نو برگزار شد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در هند با تاکید بر ضرورت و اهمیت داشتن قدرت مستحکم دفاعی اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران با حفظ استقلال و داشتن توانایی بالای دفاعی و نظامی خود تامین کننده امنیت و برقرار کننده صلح در غرب آسیا است و ھر تهدیدی که منافع ملی و امنیت کشور را تهدید کند قاطعانه برخورد می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
ایرج الهی در ادامه با اشاره به روابط کهن تاریخی و فرهنگی ایران و هند گفت: پیام نیرو‌های مسلح ایران برای جهانیان وکشور‌های همسایه بر صلح، دوستی و امنیت استوار است.
ژنرال آر، اس، رامان رئیس اداره اطلاعات ارتش هند در سخنرانی خود، روابط چند صد ساله ایران و هند و همکاری‌های دوجانبه به ویژه در بخش دفاع میان ایران و هند را نشان از تعامل دوستانه دو کشور توصیف و بر تداوم همکاری‌های دوکشور در زمینه‌های مختلف تاکید کرد.
وی با قدردانی از سیاست نگاه به شرق جمهوری اسلامی ایران و جایگاه هند در این رویکرد، افرایش همکاری‌های دوکشور در راهگذر شمال جنوب و تعاملات گسترده در بخش آموزش دفاعی میان دو کشور در سطوح مختلف را خواستار شد.
وابسته نظامی جمهوری اسلامی ایران در هند نیز در سخنرانی خود، روابط ایران و ھند را دوستانه خواند و بر ضرورت افزایش همکاری دفاعی میان دو کشور تاکید کرد۔
در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از دستاورد‌ها و تجهیزات نظامی پیشرفته ایران به نمایش گذاشته شد.

دیگر خبرها

  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • حمایت نهاد آمریکایی از پاسخ دفاعی ایران به اسرائیل
  • دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است | پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • فیلم| واکنش افسر بازنشسته سیا به پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
  • پاسخی کوبنده در انتظار رژیم صهیونیستی
  • در عملیات وعده صادق رژیم صهیونیستی پاسخ لازم را دریافت کرد